تحریف‌کنندگان امروز شهید سلیمانی را نشانه گرفته‌اند/ سردار سلیمانی ولایتمدار واقعی بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدی امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه سردار سلیمانی ولایتمدار واقعی بود، گفت: تحریف‌کنندگان امروز شهید سلیمانی را نشانه گرفته‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ناصر محمدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان یزد با اشاره به اینکه با تقوا و ایمان همه مسائل شدنی است، گفت: شهید سلیمانی یک مکتب بود که رهبر معظم انقلاب نیز به این مسئله اشاره داشتند.

امام جمعه موقت یزد اضافه کرد: شهید سلیمانی مجموعه‌ای از خصلت‌های زیبا را در خود داشت و تنها یک فرد نبود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی یک عبد خالص برای خدای متعال بود افزود: این شهید بزرگوار در میدان جنگ بسیار مراقب حلال و حرام بود و نمی‌گذاشت حق کسی تضییع شود و کسی که مخلص و عبد خدا باشد در بهترین مسیر قرار می‌گیرد.

محمدی خاطرنشان کرد: در طول چهل سال گذشته جمهوری اسلامی افراد بسیاری را داشتیم که سقوط کردند که علتش بی‌تقوایی بود و اما افرادی هم بودند که صعود کردند و نشان از تقوای این افراد است.

امام جمعه موقت یزد اظهار داشت: انسانی که مخلص و باتقوا باشد هیچ‌گاه خدای متعال او را تنها نخواهد گذاشت که شهید سلیمانی نمونه‌ای از این افراد شایسته بود.

وی با تأکید بر اینکه بصیرت از راه لقمه حلال و دوری از گناه به دست می‌آید افزود: کسانی که به دنبال لقمه حرام و تضییع کردن بیت‌المال باشد هیچ‌گاه بصیرت نخواهد داشت.

محمدی گفت: دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، نویسندگان، مقاله نویسان و غیره می‌توانند از مکتب شهید سلیمانی بهره‌مند شوند و مؤلفه‌ها و مقدمات و دستاوردهای این مکتب را موردبررسی قرار دهند.

امام جمعه موقت یزد با بیان اینکه متأسفانه برخی در کشور تنها به دنبال تحریف هستند اضافه کرد: این افراد دست به تحریف چهره مطهر امام راحل در طول سال‌های گذشته بودند و همچنین چهره دشمن را نیز تحریف می‌کنند و آن را خوب جلوه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه این افراد تحریف‌کننده امروز به سراغ چهره پاک و مطهر شهید سلیمانی رفته‌اند اظهار داشت: آنها شهید سلیمانی را قهرمان ملی اعلام کردند، درحالی‌که این سردار عزیز همان‌طور که در وصیت‌نامه خود نوشته، جان خود را فدای رهبری می‌کند.

محمدی با بیان اینکه شهید سلیمانی سیاست‌مدار بود ولی سیاست‌باز نبود، گفت: سیاست‌باز یعنی دروغ‌گو که شهید سلیمانی اصلاً این‌چنین شخصیتی نبود بلکه همیشه به دنبال راه درست و صحیح بود.

کد خبر 1010419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha