امید و مقاومت، اهرم شکست تحریم ها و نفاق دشمنان انقلاب اسلامی هستند

حجت الاسلام نوری گفت: امید و مقاومت، اهرم شکست تحریم ها و نفاق دشمنان هستند و هرچه فشار دشمنان به انقلاب اسلامی بیشتر شود، مقاومت ما نیز بیشتر و قوی تر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «علی نوری»، شب گذشته (پنج شنبه 11 دی) در یادواره مجازی «مکتب شهید سلیمانی» گفت: دشمنان همواره در مقابل انقلاب اسلامی به عنوان جبهه حق به انجام اقدامات باطل می پردازند.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور ادامه داد: انقلاب ما 42 سال است که در مقابل باطل و در جنگ های نرم، سیاسی، اقتصادی در حال مقابله و حمله است و این مقاومت تحقق همان وعده‌ امام خمینی (ره) در مورد اتصال انقلاب اسلامی به ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی اضافه کرد: بصیرت با برچیده شدن فتنه خود را نشان می دهد و بصیرت 9 دی نیز با مقابله در برابر فتنه دشمنان به دست آمد.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: اسلام از دوران پیامبر (ص) همواره با نفاق مقابله کرده است و امروز نیز با الگوهایی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی از نفاق‌ها هراسی نداریم.

وی با اشاره به ماموریت موسسه «نشر فرهنگ شهادت» بیان کرد: رسالت این موسسه، فراگیری مکتب حاج قاسم و انرژی گرفتن از سیره شهدا و ترویج درس مقاوت است.

معاون شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور تصریح کرد: امید و مقاومت، اهرم شکست تحریم ها و نفاق دشمنان هستند و هرچه فشار دشمنان به انقلاب اسلامی بیشتر شود، مقاومت ما نیز بیشتر و قوی تر خواهد شد.

خاطر نشان می شود، یادواره مجازی «مکتب شهید سلیمانی» در فضای اسکای روم به آدرس https://www.skyroom.online/ch/nashreshahadat/maktab-soleimani میزبان علاقمندان به سیره این شهید والامقام بود و با روضه خوانی حاج «امیر هنرور» به مناسبت شهادت حضرت زهرا (س) همراه بود.

کد خبر 1010431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha