سردار سلیمانی قهرمان آزادی ملت های منطقه است

اسماعیلی با بیان اینکه نقش منافقانه آمریکا برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در عراق غیر قابل انکار است گفت: سردار سلیمانی، قهرمان آزادی ملت های منطقه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، سردار «موسی صیاد اسماعیلی» در سخنرانی پیش از خطبه های امروز( 12 دی) با گرامیداشت سالروز شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: سردار سلیمانی، قهرمان آزادی ملت های منطقه است.


مسئول بازسازی حرمین عسکریین، سردار سلیمانی را ذوب شده در ولایت خواند و خاطرنشان کرد: تشکیل ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال 1382 و بعد از سقوط صدام به همت سردار سلیمانی بود.


صیاد اسماعیلی افزود: وی بازسازی تخریب های برجامانده از دشمنی صدام با اهل بیت را بر عهده داشت.


مسئول بازسازی حرمین عسکریین اعلام کرد: آمریکا توطئه های بسیاری برای ایجاد جنگ بین شیعه و سنی در منطقه اجرا کرد و هدف همه این توطئه ها از جمله جنگ ایران و عراق زمینه سازی برای حضور نظامی آمریکا در منطقه بود.


وی اذعان کرد: نیروهای نظامی آمریکایی پس از حضور در عراق از ایران چهره ای خشن و از آمریکا چهره ای زیبا و ناجی مردم عراق می سازند.


صیاد اسماعیلی یادآور شد: نقش منافقانه آمریکا برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی در عراق غیر قابل انکار است.


وی گفت: هدف از انفجار حرمین عسکرین، شعله ور کردن آتش جنگ بین شیعه و سنی بود که با هوشیاری مرجعیت در عراق به نتیجه نرسید.


مسئول بازسازی حرمین عسکریین با بیان اینکه اوج فتنه تحت حمایت آمریکا، حمله تکفیری ها به شهر سامرا بود گفت: تکفیری ها قصد داشتند در نیمه شعبان سال 1393 حرم امامین عسکریین را تصرف کرده و مرکز حکومت شامات را این منطقه قرار دهند که با فداکاری مدافعان فداکار حمله تکفیری ها دفع شد.


وی با اشاره به محاصره شدید شهر سامرا از سوی تکفیری ها، خاطرنشان ساخت: نیروهای نظامی با جلوداری سردار سلیمانی محاصره شهر سامرا را می شکنند و سیلی محکمی بر تکفیری ها و حامیان آمریکایی آنها می زنند.


صیاد اسماعیلی تاکید کرد: حضور سردار سلیمانی در عراق باعث رهایی ملت عراق و ملت های منطقه از شر تکفیری ها شد.

 

مسئول بازسازی حرمین عسکریین تاکید کرد: حرمین امامین عسکریین نقطه وحدت شیعه و سنی است.

کد خبر 1010447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha