استیصال آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت رونمایی از واکسن کرونا با همت دانشمندان ایرانی به عنوان یکی از دستاوردهای ایران گفت: استیصال آمریکا و نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه های نماز عبادی سیاسی ظهر جمعه ۱۲ دی با توصیه خود و دیگران به رعایت تقوای الهی گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برگرفته از مکتب امام(ره) است. 

 

نماینده ولی فقیه در استان البرز افزود: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مبارزی خستگی ناپذیر در مقابله با استکبار جهانی و تروریست ها داعشی بود که با تکیه به باورهای ایمانی و الهی توانست داعش را از بین ببرد. 

 

وی با اشاره به اینکه شهیدوار زندگی کردن منش شهید حاج قاسم سلیمانی بود اظهار کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی با ورحیه ولایتمداری و ایستادگی در برابر ظلم همواره شهیدوار زندگی کرد و با ویژگی های برجسته اخلاقی و باورهای ایمانی جاودانه و ماندگار شد.

 

امام جمعه کرج بیان کرد: از جمله اقدام های ماندگی شهید حاج قاسم سلیمانی، طرح ریزی بازسازی عتبات عالیات است که با اهتمام و حمایت های همه جانبه او شکل گرفت.

 

خطیب نماز جمعه کرج بیان کرد: در نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، شاهد اقدامات ایران هراسی آمریکا و رژیم صهیونیستی هستیم آنچنان که تمام اهتمام خود را در آرایش جنگی و اعزام تجهیزات نظامی به منطقه اعمال کرده اند.

 

وی ادامه داد: آمریکا توان و جرأت مقابله مستقیم با ایران اسلامی را ندارد و نمونه شاخص آن ترور شبانه شهید حاج قاسم سلیمانی در کشور ثالث است.

 

نماینده ولی فقیه در البرز خاطرنشان کرد: دانشمندان ایرانی با اهتمام ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) موفق به ساخت واکس کرونا در کرج شدند که این مطلب نشان می دهد دستاوردهای ایران اسلامی در سایه اقتدار و باورهای ایمانی ادامه دارد. 

 

کد خبر 1010464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha