مهمترین شاخصه مکتب حاج قاسم تبعیت از ولایت فقیه است

حجت الاسلام رضا سالاری گفت: از مهمترین شاخصه های مکتب حاج قاسم سلیمانی دفاع از آرمان های نظام و انقلاب، تبعیت از جایگاه ولایت فقیه و مرزبندی با دشمنان است و قیامت سلیمانی ثمره اخلاص و شجاعت و تدبیر ایشان بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۱۲ دی حجت الاسلام «رضا سالاری» در خطبه های نماز جمعه عنبرآباد، ضمن توصیه به تقوای گفت: تقوای حقیقی در وجود نازنین حضرت صدیقه طاهره (س)  متجلی بود که یک مکتب به شمار می آید.



امام جمعه عنبرآباد افزود: در رابطه با مکتب فاطمی همین قدر کافی است که امام زمان (عج) می فرمایند؛ من الگویم فاطمه زهرا(س) است.



وی با بیان این مطلب که در مکتب فاطمی سه حقیقت وجود دارد، خاطرنشان کرد: حقیقت اول این است که تنها راه نجات بشر مکتب فاطمی است، دوم هر چه زمان می گذرد و به ظهور نزدیک می شویم مردم حضرت زهرا (س) را بهتر می شناسند و حقیقت سوم این است که مکتب فاطمی الگوی منجی عالم بشریت است.



حجت الاسلام سالاری با انتقاد از وضعیت بد پوشش در برخی از شهرها، تاکید کرد: والدین به عنوان تربیت کننده و سرپرست بایستی مراقب فرزندان خود در زمینه نوع پوشش آنها باشند.



خطیب جمعه عنبرآباد با اشاره به فرارسیدن اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: با شهادت این سردار رشید بسیاری از دل های مرده حیات دوباره گرفته و زنده شدند.



وی با ابلاغ اعلامیه ستاد ملی کرونا مبنی بر عدم برگزاری هر گونه مراسم حضوری در این خصوص، تصریح کرد: در اولین سالگرد شهادت سردار دل ها، همگی ارادت خودمان را از طریق فضای مجازی به نمایش می گذاریم.



حجت الاسلام سالاری ابراز کرد: آنچه که اندیشه شهید حاج قاسم سلیمانی را از شخصیت فردی تبدیل به یک مکتب با عظمت کرد، پیروی از مکتب اهل بیت(ع)، سربازی در مکتب امام و رهبری است.



امام جمعه عنبرآباد ابراز کرد: یکی از مهمترین شاخصه های مکتب حاج قاسم سلیمانی دفاع از آرمان های نظام و انقلاب، تبعیت از جایگاه ولایت فقیه و مرزبندی با دشمنان است و قیامت سلیمانی ثمره اخلاص و شجاعت و تدبیر ایشان بود.



وی در خاتمه از آحاد مردم و برگزار کنندگان مراسم دهه اول فاطمیه به دلیل رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی تشکر کرد.

کد خبر 1010467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha