پیشرفت ۹۰درصدی خط انتقال آبرسانی به روستاهای تفتان

فرماندار تفتان گفت: پروژه ایستگاه پمپاژ و خط انتفال شبکه آبرسانی به روستاهای اسکل آباد ؛ دهپابید و کهنوک ۹۰درصد رشد فیزیکی دارد.

فریبا برنایی بجد در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: پروژه ایستگاه پمپاژ و خط انتقال شبکه آبرسانی به روستاهای اسکل آباد، دهپابید و کهنوک با اعتبار ۱۴۰ میلیارد ریال در حال اجراا ست که با تخصیص اعتبار جدید طی چند روز گذشته اجرای این پروژه نیز  سرعت بیشتری گرفته و در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری خواهد رسید. 

 

فرماندار تفتان با اشاره به این که کل اعتبار پروژه از محل صندوق توسعه ملی تامین شده است، ادامه داد: با بهره برداری از این طرح تعداد ۳۳ روستا با جمعیتی بالغ بر ده هزار نفر از شبکه آب شرب سالم بهره مند خواهند شد.

 

وی تصریح کرد: پروژه حفر چاه شماره یک و شماره ۲ دشت سمسور با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال؛ تامین و توزیع بیش از ۵۰ مخزن ذخیره آب بهمراه لوله و اتصالات؛ پروژه حفر و اجرای شبکه چاه شماره ۵ گوهرکوه؛ اجرای شبکه آبرسانی روستای جدیدآباد شندک؛ ملک آباد؛ پتپمتی و...  از مهمترین پروژه های حوزه آب و آبرسانی در شهرستان تفتان است.

 

فرماندار تفتان گفت: هدفدگذاری کردیم تا شاخص بهره مندی از آب شرب سالم را در شهرستان تا پایان سال به میانگین استانی و کشوری نزدیک شود.

کد خبر 1010471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha