اعلام آخرین وضعیت چگونگی کارکرد ادارات و فعالیت اصناف در خوزستان

نجاتی با اعلام آخرین وضعیت چگونگی کارکرد ادارات و فعالیت اصناف در خوزستان گفت: در حال حاضر تمام استان به وضعیت زرد درآمده از این رو شیوه نامه‌های ابلاغی ستاد ملی کرونا و محدودیت‌های کرونایی از روز شنبه مطابق با وضعیت زرد اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «رضا نجاتی» عصر امروز (جمعه ۱۲ دی) در جمع خبرنگاران در خصوص فعالیت ادارات و اصناف خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر استان خوزستان در شرایط زرد کرونا قرار دارد و اهواز که اوایل هفته گذشته وضعیت نارنجی داشت نیز به شرایط زرد تبدیل شد.

 

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان خوزستان افزود: در سراسر استان از روز (شنبه ۱۳ دی) دو سوم کارمندان ادارات باید در محل کار حاضر شوند، اما ادارات و نهادهایی که خدمات آنها ضروری است باید به صورت صد در صد فعال باشند.

 

وی تصریح کرد: ساعت کار ادارات در شهرستان اهواز از هشت صبح تا ۱۳:۳۰ و در دیگر شهرستان‌ها از ساعت ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ است.

 

نجاتی اضافه کرد: مشاغل گروه یک، ۲ و سه در سراسر استان می‌توانند فعالیت داشته باشند و تردد همچنان از ساعت ۲۱ تا چهار صبح ممنوع است علاوه بر این تردد خودروهای پلاک بومی به خارج از اهواز و ورود پلاک‌های غیر بومی به اهواز نیز با محدودیت رو به رو است.

 

وی بیان کرد: شرایط و وضعیت زرد امروز در استان به معنی پایان بیماری نیست بلکه با هر اهمال و غفلتی استان به سرعت به وضعیت قرمز تبدیل می‌شود لذا از مردم می‌خواهیم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی جدیت به خرج دهند.

 

سخنگوی ستاد مدیریت بیماری کرونا در خوزستان با تاکید بر استفاده از ماسک و پرهیز از حضور در دورهمی‌ها و تجمعات عنوان کرد: مراسم عروسی و ترحیم همچنان ممنوع است و سعی شود که افراد خودشان در مراسم‌ و مکان‌های شلوغ قرار نگیرند و دوری کنند.

 

وی ابراز کرد: با توجه به اینکه در فصل زمستان قرار داریم و سرما می‌تواند روی این بیماری تاثیرگذار باشد لازم است که مراقبت بیشتری داشته باشند و از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند.

 

نجاتی یاد آور شد: هشدار جدی ما به مردم این است که بیماری تمام نشده بلکه کاهش یافته و در واقع ویروس همچنان در کمین است و هر جا که ما کوتاهی کنیم ما را غافلگیر می‌کند.

 

کد خبر 1010486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha