آماده سازی ۱۲۰۰ بسته معیشتی حرم هلال بن علی(ع) در طرح سردار سلیمانی

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) از آماده سازی یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح سردار سلیمانی از سوی این آستان مقدس خبر داد.

سید جواد تکیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آستانه سالروز شهادت سردار شهید قاسم سلیمانی، یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب طرح سردار سلیمانی از سوی آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) جهت توزیع در بین نیازمندان آماده سازی شده است.


مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: آیین رونمایی از طرح شهید سپهبد سلیمانی، شنبه ۱۳ دی ماه همراه با اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حضرت آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه در کاشان و با حضور مسئولان شهرستان آران و بیدگل در حرم مطهر برگزار خواهد شد.


تکیه گفت: در طرح کمک معیشتی شهید سلیمانی با هدف کمک به معیشت نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از بیماری کرونا، طی سه مرحله با همکاری خیرین و مردم، بسته های معیشتی تهیه و آماده سازی شده است.

 

مدیر اجرایی حرم مطهر حضرت محمدهلال بن علی(ع) افزود: در دو مرحله ابتدایی این طرح،  ۹۰۰ بسته معیشتی و ۹۰۰ بسته فرهنگی بهداشتی به ارزش سه میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال آماده سازی شد و در مرحله سوم، ۳۰۰ بسته تهیه شده که آماده توزیع در بین نیازمندان است.

 

آستان مقدس حضرت محمدهلال بن علی(ع) در شهرستان آران و بیدگل، شمالی ترین نقطه استان اصفهان واقع شده است.

کد خبر 1010491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha