توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) آران و بیدگل

فرمانده قرارگاه سلامت امام حسن مجتبی(ع) آران و بیدگل از تهیه و توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال با همکاری کانون فرهنگی مکتب الصادق(ع) و پایگاه بسیج کریم اهل بیت(ع) خبر داد.

«نجم الدین آفتابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: تعداد ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال در قالب طرح شهید سلیمانی از سوی قرارگاه سلامت امام حسن مجتبی(ع) و پایگاه کریم اهل بیت(ع) با همکاری کانون فرهنگی مکتب الصادق(ع) مسجد سید مصطفی خمینی(ره) تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی مکتب الصادق شهرستان آران و بیدگل افزود: هر یک از این بسته ها به ارزش پنج میلیون ریال  شامل برنج، روغن، تن ماهی، ماکارونی، عسل، قند، چای، رب گوجه فرنگی، حبوبات و مواد ضدعفونی کننده دست و سطوح است که با همکاری بسیج ، مردم و خیرین شهرستان آران و بیدگل تهیه شده است.

 

طرح «حافظان سلامت محلات» استان اصفهان با عنوان طرح شهید سلیمانی با اهدافی از جمله قطع زنجیره انتقال ویروس، افزایش رعایت پروتکل‌های بهداشتی، کاهش میزان بستری، کاهش میزان مرگ و میر و شناسایی و پوشش حمایتی از گروه‌هایی که در معرض خطر هستند با استفاده از ظرفیت مساجد، معتمدین و متمولان محله در حال برگزاری است.

 

قرارگاه حافظین سلامت امام حسن مجتبی(ع)  یکی از ۱۰ قرارگاه سلامت حوزه مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) شهرستان آران و بیدگل است.

کد خبر 1010493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha