اهدای ۱۷ دستگاه تبلت و تلفن همراه به دانش‌آموزان نیازمند آستارا

موسوی از اهدای ۱۷ دستگاه تبلت و تلفن همراه به دانش‌آموزان نیازمند شهرستان آستارا خبر داد.

«سید سجاد موسوی» امروز(جمعه، ۱۲ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،اظهارکرد: از آغاز سال تحصیلی تاکنون با هدف فراهم کردن زیرساخت‌های آموزش غیرحضوری در پیام‌رسان شاد، ۱۷ دستگاه تبلت و تلفن همراه خریداری و به دانش‌آموزان نیازمند اهدا شده است.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا ارزش ریالی این تعداد تبلت و تلفن همراه اهدایی توسط خیرین را حدود ۵۱ میلیون تومان عنوان کرد و افزود: با پیگیری‌های صورت‌گرفته و مساعدت اداره‌کل آموزش و پرورش استان گیلان چندین دستگاه دیگر نیز طی روزهای آینده به دست دانش‌آموزان نیازمند شهرستان آستارا می‌رسد.

 

وی تصریح کرد: پیش از این نیز، ۴۰۰ بسته کیف و لوازم‌التحریر با مشارکت اوقاف و امور خیریه، سپاه ناحیه، اتحادیه انجمن‌های اسلامی، خیرین و سازمان‌های مردم نهاد در بین دانش‌آموزان مناطق روستایی‌عشایری شهرستان آستارا توزیع شده است.

 

موسوی با بیان اینکه در روستاهای فاقد زیرساخت‌های مخابراتی نیز درس‌نامه‌های خودآموز در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد، گفت: نیروهای ستادی آموزش و پرورش شهرستان آستارا تمام تلاش خود را می‌کنند تا دانش‌آموزی به دلیل محرومیت مالی یا نبود زیرساخت مخابراتی از امر تحصیل باز نمانند.

 

مدیر آموزش و پرورش بندر آستارا با اشاره به اینکه ۱۸ هزار نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در ۱۶۰ آموزشگاه دولتی و غیردولتی مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: به دنبال تعطیلی مدارس از یکم آذر سال جاری فعالیت‌های آموزشی و پرورشی مدارس از طریق صداوسیما، پیام‌رسان شاد، تلفن گویا و توزیع درس‌نامه انجام می‌شود.

کد خبر 1010494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha