فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند

کارکنان، اعضاء و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با صدور بیانیه ای اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، کارکنان، اعضاء و فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با صدور بیانیه ای اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند.

 

 

در متن این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 

قال رسول ا...(ص): اشرف الموت قتل الشهاده

اگر آرمان های انقلاب اسلامی مورد توجه و بازخوانی قرار گیرد مطمئناً انسان سازی و تربیت الهی انسان به عنوان اساسی ترین و مهم ترین مؤلفه های آن به چشم خواهد خورد چرا که در فرهنگ و اندیشه اسلامی موضوع تمامی حرکت ها و جهت گیری ها انسان است و البته نه هر انسانی، بلکه انسان متعبد و انسانی که قرار است خلیفه ا... باشد لذا ضرورت توجه به ایجاد و تقویت سازکار مناسب انسان سازی در جامعه کاملاً ملموس می باشد و از آنجایی که هر انسان در جامعه نقش و جایگاهی دارد و نسبت به آن مسئولیت هایی، انسان سازی و تربیت او نیز باید متناسب با آن جایگاه باشد. با این اوصاف کادر سازی و تربیت نیروی مجاهد منتظر انقلابی برای جامعه اسلامی دارای اولویت و ارزشی انکارناپذیر در سطوح و عرصه های مختلف خواهد بود چرا که هر فرد در جامعه یک حضور عمومی و یک رسالت تخصصی دارد. عده ای در بخش سیاسی مشغول به فعالیت هستند عده ای در بخش علمی و عده ای دیگر در بخش های دفاعی، امنیتی، فرهنگی و ... در نتیجه باید یک نظام انسان سازی عمومی و تربیت اخلاقی و الهی برای عموم جامعه خصوصاً نسل نوجوانان و جوانان و یک کادرسازی و تربیت تخصصی برای خواص آن در نظر گرفت. و باید اذعان داشت رویش شهید والامقام و چهره بین المللی مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی او که قلبش مالامال از عشق به اسلام ناب محمدی و انقلاب شکوهمند اسلامی بود و از فتح الفتوح مکتب خمینی کبیر و انقلاب اسلامی و امیر قافله صبر و استقامت خامنه ای عزیز است. انسانی برجسته، متخصص، متعهد، کارآمد، دارای رویکرد عمیق معنوی و بصیرتی مثال زدنی و عقلانیتی شایسته و مجاهدی منتظر شهادت، تکلیف مدار، ولایت پذیر، عدالت خواه و عامل به اصول و مبانی دستورات و احکام دین و فرماندهی مقتدر و فرزانه و خدمتگزاری متواضع بود.

 

شهادت او قلب ها و دلها را پر از غم و اندوه و تأثر کرد. آری انسان های بزرگ دشمنان بزرگ هم دارند اما شیطان بزرگ و آمریکای جنایتکار باید بداند که با رفتن سلیمانی ها و فخری زاده ها خللی در عزم و اراده ملت ایران و حرکت عظیم انقلاب اسلامی ایجاد نمی شود این ملت راه خود را انتخاب کرده و فرزندان روح ا... در جای جای این کشور الهی و در همه قسمت ها و عرصه های نظام اسلامی حضور داشته و در حال جهاد و پیشرفت روزافزون هستند و دشمنان انقلاب بدانند که خون شهید سلیمانی درخت تناور انقلاب اسلامی را در طلیعه گام دوم آن آبیاری خواهد کرد و قطعاً و یقیناً تربیت یافتگان مکتب امام خمینی(ره) با الهام از سیره و منظومه فکری شهید سلیمانی به پیروزی نهایی و اهداف والا و آرمان های عظیم انقلاب اسلامی نایل خواهند شد.

 

ما کارکنان و اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام الله 9 دی و دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت و تسلیت و تبریک شهادت مجاهد بزرگ و فرمانده دلیر جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت غیور ایران انقلاب اسلامی و امت اسلام و خانواده و همرزمان و شاگردان و دوستان آن عزیز سفر کرده اعلام میداریم که ما با قدرت و قوت راه سعادت بخش و حیات بخش او را ادامه می دهیم و از همه مسئولین نظامی و امنیتی و قوای کشور می خواهیم که بعد از آن سیلی محکم موشک باران پایگاه آمریکا در عین الاسد زمینه تحقق انتقام اصلی و اساسی حاج قاسم عزیز که همان خروج نیروهای آمریکا از منطقه است را با وحدت و انسجام و تدبیر فراهم نمایند تا شاید ذره ای از غم عظمای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در فراق آن فرمانده دلاور زدوده شده و مایه دلگرمی و قدرت ملی هم میهنان ولایتمدار گردد.

 

السلام علیکم و رحمه ا...

ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل

۹۹/۱۰/۱۲

کد خبر 1010517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha