ویژه‌برنامه کانون «شهید ابراهیم هادی» برای سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت

ضرغامی با اشاره به اجرای ویژه‌برنامه‌های نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در کانون شهید ابراهیم هادی، گفت: کمک‌های مومنانه اعضای این کانون در ایام شیوع کرونا در زمینه‌های مختلف در حال انجام است.

«شریعت ضرغامی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های نخستین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی از سوی کانون فرهنگی هنری «شهید ابراهیم هادی»، اظهار کرد: در قالب این ویژه برنامه ها، مسابقات فرهنگی و پویش ها و ایستگاه سلامت و توزیع غذای گرم برگزار و اجر می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید ابراهیم هادی» واقع در مسجد امیرالمومنین(ع) (به نشانی شهرک شهید فکوری، میدان آزادی)، بیان کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب های «شاخصه های مکتب شهید سلیمانی» و «سردار دل ها»، راه اندازی پویش تهیه کلیپ های دو دقیقه ای پیرامون سردار آسمانی ویژه کودکان و نوجوانان و مسابقه دل نوشته ای به سردار بخشی از این برنامه ها است.

 

ضرغامی با بیان اینکه ویژه برنامه های بزرگداشت اولین سالگرد شهید سردار سلیمانی  از روز نهم دی ماه در این کانون آغاز شده است، گفت: برگزاری مراسم سخنرانی با حضور خانواده شهید مدافع حرم «روح الله قربانی»، همراه با اجرای سرود به مناسبت حماسه نهم دی ماه و مراسم بزرگداشت دیگری با سخنرانی سردار رستگار پناه از دیگر برنامه های تدارک دیده شده به این مناسبت است.

 

وی همچنین از توزیع 1500 غذای گرم در شهرک شهید فکوری به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری ابراهیم هادی مسجد امیرالمومنین(ع) در ادامه به برنامه ها و رویکردهای این کانون از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون نیز اشاره کرد و گفت: با هماهنگی گروه جهادی «منتظران موعود(عج)» اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کردیم و از این طریق توانستیم برای 100 نفر از زنان بدسرپرست و بی سرپرست زمینه اشتغال فراهم کنیم. ضمن اینکه با راه اندازی ایستگاه های سلامت اقدام به عرضه محصولات ضدعفونی کننده با قیمت مناسب کردیم.

 

وی با اشاره به توزیع 500 هزار ماسک رایگان در مناطق محروم و حاشیه نشین، گفت: همچنین، بچه های این کانون فرهنگی هنری از ابتدای شیوع این بیماری در چند مرحله اقدام به تهیه و ارسال میوه و بسته های خوراکی برای کادر درمان بیمارستان های تهران که بیماران کرونایی در آن بستری هستند، کردند.

 

ضرغامی با بیان اینکه یکی از رویکردهای این کانون توزیع بسته های ارزاق میان نیازمندان بوده است، به اجرای طرح «30شب، 30 قربانی» نیز اشاره و اضافه کرد: این طرح با همکاری گروه جهادی «شهید شاهسون» و کانون «خدام الحسین(ع)» اجرا شد که بر اساس آن با شناسایی نیازمندان و افراد بی بضاعت بسته های گوشت قربانی در میان آنها توزیع شد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید ابراهیم هادی» به دیگر برنامه های این کانون اشاره و خاطرنشان کرد: ارائه مشاوره های فردی و گروهی به ویژه در موضوع ازدواج آسان با حضور اساتید و مشاوران، تهیه جهیزیه برای زوج های بی بضاعت و کمک به ایتام بخش دیگری از برنامه هایی بوده است که زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون در این کانون مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 1010568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha