نماهنگ «سردار میدان» گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) منتشر شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) گفت: همزمان با لحظه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماهنگ «سردار میدان» گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) در فضای مجازی منتشر شد.

«وحید جبارزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با لحظه شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماهنگ «سردار میدان» گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) به دو زبان فارسی و ترکی در فضای مجازی منتشر شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) تصریح کرد: این نماهنگ به همت رهبر گروه سرود عرفان محرمی آماده سازی شد و شعر از مهدی میرزارسول زاده و بازسازی آهنگ نیز به همت داریوش شاه نظر تنظیم شد.

 

وی خاطر نشان کرد: این نماهنگ به صورت گسترده در فضای مجازی به همت فعالان این کانون به اشتراک گذاشته شد و استقبال بسیار مناسب از این نماهنگ شد.

 

جبارزاده ادامه داد: این دومین اثر طی ماه جاری در وصف سردار دل ها به همت گروه سرود این کانون منتشر می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) اضافه کرد: پیش از این نیز کلیپ گروه سرود کانون فرهنگی هنری الهادی (ع) با عنوان «منجی عالم» در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و به یاد دانشمند شهید محسن فخری زاده، شهدای مقاومت و شهدای قره باغ منتشر شده بود.

 

وی اعلام داشت: این آثار هنری در راستای مشارکت فعالان این کانون در طرح ملی «ایران قوی» تولید شده است و در سامانه بچه های مسجد به اشتراک گذاشته شده است.

کد خبر 1010577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha