کلیپ مردمیدان درکانون محمد رسول الله (ص) سمنان ساخته شد

حجت الاسلام کریم زاده از ساخت کلیپ ویژه با عنوان #مردمیدان به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی توسط اعضای کانون محمد رسول الله (ص) مسجد الزهراء سمنان خبرداد.

حجت الاسلام «روح الله کریم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در سمنان؛با بیان اینکه همزمانی و تقارن ایام فاطمیه، سالروز شهادت سپهبد سلیمانی، ۹ دی و اربعین شهید فخری زاده و همچنین سالروز انتقام ایران از آمریکا، فرصتی برای تبیین شاخصه‌های ولایتمداری است گفت: ولایتمداری و پشتیبانی از ولی فقیه رکن اصلی تمام این رویدادها است.

 

مدیرکانون محمد رسول الله (ص) مسجد الزهراء سمنان با اشاره به اینکه مکتب شهید سلیمانی به ما می‌آموزد که مبنای کار باید بصیرت و ولایت باشد، افزود: جریان ولایی نه تنها در زبان و تفکر بلکه باید در میدان نیز تجلی پیدا کند همانطور که شهید سلیمانی نیز مرد میدان بود لذا باید گفت امروز زمان آن است که در عرصه خدمت، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در میدان باشیم.

 

وی از ساخت کلیپ ویژه با عنوان #مردمیدان به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار دل ها، حاج قاسم سلیمانی و به منظور گرامیداشت یاد و خاطره دلاوری های این سردار شهید گرانقدر توسط اعضای کانون محمد رسول الله (ص) مسجد الزهراء سمنان خبرداد وافزود: سردار سلیمانی به عنوان یک عالم حقیقی، عملی و مومن واقعی افتخاری بزرگ برای همه ما است و خدمات ارزنده ای به جامعه بشری ارائه داد.

 

حجت الاسلام کریم زاده با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی صاحب مکتب و دارای شخصیتی باوقار است گفت: برای ادامه راه این شهید باید مکتب سردار حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک مکتب الگو به جامعه معرفی شود.

کد خبر 1010584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha