توزیع البسه و لوازم‌التحریر میان دانش‌آموزان مناطق عشایری و محروم اندیمشک و دزفول

بکران از توزیع لباس گرم، لوازم‌التحریر و ماسک میان دانش‌آموزان مناطق عشایری و محروم اندیمشک و دزفول به همت گروه جهادی سفیران مهربانی خبر داد و گفت: این اقدام به مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت انجام شد.

«احمد بکران» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، در خصوص اقدامات و فعالیت‌های اخیر گروه جهادی سفیران مهربانی اظهار کرد: همزمان با دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، لباس گرم، لوازم‌التحریر و ماسک میان دانش‌آموزان مناطق عشایری و محروم اندیمشک و دزفول توزیع شد.

 

مسئول گروه جهادی سفیران مهربانی با اشاره به اینکه این گروه در هفته‌های گذشته توزیع لباس و لوازم‌التحریر را میان دانش‌آموزان مدارس مستقر در مناطق محروم انجام داده است افزود: این اقلام طی روزهای آینده نیز در ۲ مدرسه عشایری دزفول توزیع خواهند شد.

 

وی با بیان اینکه گروه جهادی سفیران مهربانی از ابتدای سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است اذعان کرد: در زمینه سازندگی و عمرانی اقداماتی از جمله بازسازی مرکز آموزش کودکان استثنائی و ساخت کامل یک باب منزل مسکونی انجام شده است.

 

بکران اضافه کرد: با توجه به اینکه بسیاری از کلاس‌های دانش‌آموزان مناطق محروم و عشایری به دلیل عدم دسترسی به اینترنت و گوشی هوشمند حضوری است، انتظار می‌رود خیرین و عموم مردم در جهت خریداری البسه، لوازم‌التحریر و دیگر اقلام مورد نیاز برای این دانش‌آموزان ما را یاری کنند.

کد خبر 1010601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha