سردار سلیمانی، دیوانی از عشق، ارادت و ایمان به ولایت و خدمت خالصانه به مظلومان است

مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو در پیامی به مناسبت اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از آن شهید به عنوان دیوانی از عشق، ارادت و ایمان به ولایت و خدمت خالصانه به مظلومان یاد کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، در آستانه اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی، بهزاد ظهیری مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو پیامی به شرح زیر صادر کرد:

 

بسم رب الشهدا و الصدیقین

یکسال از شهادت سردار دلها گذشت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که بی شک می‌توان دیوانی از عشق و ایمان و ارادت به ولایت و خدمت خالصانه و بی ادعا به‌انسانهای مظلوم و مسلمان و آزاده جهان و نماد کم نظیری از رشادت و شجاعت و مجاهدت برایش و بنامش نوشت.

 

ما در جایگاهی نیستم که برای حاج قاسم عزیز طلب رحمت و مغفرت و بخشش کنیم چراکه آن شهید بزرگوار، برگزیده حق تعالی بوده و اگر لایق باشیم می بایست از روح بلندش طلب شفاعت کنیم در روز حساب؛  و توسل بجوییم که " یا حاج قاسم اشفع لنا عندا... " اینجانب ضمن عرض تسلیت و تبریک مجدد  به محضر مقام  معظم رهبری مدظله العالی و خانواده معظم آن شهید و مردم قهرمان و ولایتمدار و سرفراز ایران اسلامی؛ این مناسبت تاریخ‌ساز را که روحی دوباره به مکتب امامت و ولایت و نظام ‌مقدس‌جمهوری‌اسلامی بخشید و اوج پستی و بزدلی و واهمه شیطان و ام الخبائث ، امریکا و اسرائیل و همپیمانانش را تجلی نمود، با باور به لزوم تبعیت از مکتب اطاعت و خدمت حاج قاسم عزیز گرامی داشته و عاجزانه و ملتمسانه از خداوند متعال خواهانم عاقبت همه ما را روسفیدی در پیشگاه شهدا و امام‌شهدا قرار دهد.

 

بی شک برای بنده و همکارانم در گروه صنعتی ایران ترانسفو پاسداشت و ابراز ارادت به روح بلند این شهید عزیز چیزی جز اطاعت از رهبری فرزانه و تلاش و مجاهدت در سنگر تولید و اقتصاد و اشتغال نیست.

 

پس تجدید میثاق میکنیم با روح بلندش و امروز یکصدا و همدل با عشق و ارادت به حاج قاسم، برای ثبت موفقیت هایی که موجب شادی روح آن شهید و ناخشنودی و خشم دشمنانش خواهد شد کمر همت و غیرت می بندیم. انشاالله 

 

روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

بهزاد ظهیری عضو هیئت مدیره و مدیرعامل گروه صنعتی ایران ترانسفو

کد خبر 1010607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha