افزایش دوباره بیمارن بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های استان بوشهر

کشمیری گفت: هم‌اکنون ۷۰ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند که ۱۹ نفر تحت مراقبت ویژه بوده و ۵ نفر به کمک دستگاه تنفس دارند.

«سعید کشمیری» روز شنبه (13 دی) در گفتگو با   خبرگزاریشبستان در بوشهر  به افزایش دوباره بیماران بستری در بخش های کرونایی بیمارستان های بوشهر اشاره کر و اظهار داشت: طی شبانه‌ روز گذشته ۲۲ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌ های استان بستری شده و ۱۲ نفر نیز با حال خوب از این بخش‌ها ترخیص شده‌اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه هم‌اکنون ۷۰ نفر در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند، ادامه داد: تعداد  ۱۹ نفر از بیماران بستری در بخش های کرونایی استان بوشهر تحت مراقبت ویژه بوده و ۵ نفر به کمک دستگاه تنفس دارند.

 

کشمیری با اشاره به اینکه براساس آمار وزارت بهداشت از اول  تا ۱۰ دی ‌ماه استان بوشهر با شش روز بدون فوتی ناشی از کرونا  رتبه دوم کشوری را کسب کرده بود، تصریح کرد: روز پنجشنبه یک نفر از هم‌استانی‌ها با ۴۱ سال سن و بدون بیماری زمینه‌ای بر اثر ابتلا به کرونا فوت کرد.

 

وی با بیان اینکه استان بوشهر طی شبانه روز گذشته مورد جدید فوتی مبتلا به بیماری کرونا نداشته است، ادامه داد: تاکنون ۸۳۹ نفر در استان بوشهر براثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر عنوان کرد: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۷ هزار و ۵۰۶  نفر بوده است.

 

کشمیری  اظهار داشت: اقدام های خوبی در استان بوشهر جهت کنترل شیوع ویروس کرونا انجام شده که می بایست خانواده ها با مدیریت خود و عدم برگزاری دورهمی ها به کنترل شیوع این بیماری در استان کمک کنند.

 

کد خبر 1010614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha