جابه‌جایی رایگان شهروندان همدانی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی

عسگریان ، از خدمات رسانی رایگان ناوگان اتوبوسرانی درون شهری همدان به مناسبت نخستین سالگرد شهادت مظلومانه سردار دلها " حاج قاسم سلیمانی " امروز(۱۳ دی) خبر داد.

«سید مسعود عسگریان» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: واحد اتوبوسرانی همدان با هدف تبیین یاد و خاطره شهید سلیمانی،  امروز (13 دی ماه) همزمان با نخستین سالگرد این شهید سرافراز، به جابه‌جایی رایگان شهروندان همدانی اقدام خواهد کرد.

 

رییس شورای اسلامی شهر همدان ، با بیان اینکه عظمت و منزلت والای شهید "حاج قاسم سلیمانی" بر کسی پوشیده نیست چرا که این شهید والامقام یک چهره بین المللی و ضد تروریستی در جهان به شمار می روند، افزود: از این رو بایستی از تمامی ظرفیت ها و امکانات موجود در جهت زنده نگه داشتن نام و یاد این شهید بزرگوار در بین مردم نهایت بهره را ببریم .

 

وی با اشاره به مقام و شخصیت والای سردار سلیمانی افزود: بسیاری معتقدند که این شهید صرف یک نیروی نظامی نبود بلکه در بسیاری از عرصه‌ها به عنوان یک دیپلمات عمل می‌کرد و خیلی از مواقع، جمهوری اسلامی از طریق این سرباز فداکار در برخی از مذاکرات با تعدادی از کشورهای منطقه ورود پیدا می‌کرد.

 

وی افزود: اکنون نعمت استقلالی که در کشور ایجاد شده به برکت خون شهدا و  سردار شهید قاسم سلیمانی سرباز فداکار و سیدالشهدای مقاومت است به دست آمد که باید قدر این دستاورد بزرگ را بیش از پیش بدانیم.

 

گفتنی است، سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس و ابو مهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور "دونالد ترامپ" رئیس‌جمهوری آمریکا و با شلیک موشک‌های پهپادهای ارتش این کشور به شهادت رسیدند.

 

 

 

 

کد خبر 1010659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha