ولایت پذیری مهم ترین شاخصه سردار سلیمانی بود

امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات ولایت پذیری را شاخصه مهم سردار سلیمانی خواند و افزود: این سردار رشید اسلام در وصیت نامه اش می نویسد که آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله را مظلوم و غریب می بینم و سفارش به دفاع از رهبری می کند.

حجت الاسلام سید احمد شاهمیری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل با تسلیت سالروز شهادت سید الشهدای مقاومت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: شهادت این دو بزرگوار نشانه ضعف و استیصال دشمن بود و همه آزادی خواهان جهان را متحد و اراده امت اسلام برای دشمنی و انتقام از دشمنان اسلام را قوی تر کرد.

 

امام جمعه ابوزیدآباد و بخش کویرات ولایت پذیری را شاخصه مهم سردار سلیمانی خواند و افزود: این سردار رشید اسلام در وصیت نامه اش خطاب به مراجع تقلید می نویسد که من آیت الله العظمی امام خامنه ای حفظه الله را مظلوم و غریب می بینم و سفارش به دفاع از رهبری می کند.

 

حجت الاسلام شاهمیری خطاب به مسؤولان نظام گفت: خواسته ملت ، انتقام است و این هم یک وظیفه است. البته سیلی هایی به دشمن زده شده  اما انتقام نهایی باید خروجی نیروهای آمریکا از منطقه باشد.

 

امام جمعه ابوزیدآباد افزود: انتقام سردار سلیمانی انتقام بسیار بزرگی است و در واقع خدا باید انتقام سردار سلیمانی و ابوالمهندس را بگیرد ولی این زمانی است که ما هم وظیفه خودمان را انجام دهیم.

 

حجت الاسلام شاهمیری بیان داشت: اولین وظیفه دولت برای انتقام سردار سلیمانی این است که دیگر به مذاکره برنگردد و هیچ زمانی با امریکا مذاکره نداشته باشد و تسلیم نشود و از موضع ضعف با آمریکایی ها و اروپایی ها صحبت نکند.

 

وی افزود: وظیفه دولت این است که از فکر و اندیشه این که آمریکا کدخداست دست بردارد از این فکر و اندیشه ای که باید با امریکا کنار بیاییم تا در رفاه باشیم دست بردارد. مذاکره با امریکا و اروپا تاکنون برای ما چه دستاوردی داشته است؟

 

امام جمعه ابوزیدآباد تصریح کرد: انتقام ملت این است که اولا در ولایت پذیری و اطاعت پذیری و ثانیا در دشمنی با آمریکا و اسرائیل و دشمنان قوی تر باشد. خصوصیتی که سردار داشت این بود که به دست داعش شهید نشد. به قول شهید مهدی لطفی نیاسر که گفت دوست ندارم به دست داعشی کشته شوم، دوست دارم اگر می کشم اسرائیلی را بکشم و اگر کشته می شوم به دست اسرائیلی کشته شوم و همین اتفاق برایش رقم خورد.

 

حجت الاسلام شاهمیری افزود: رئیس جمهور امریکا اعتراف کرد که سردار سلیمانی را به شهادت رسانده است. آیا کسی که اعتراف می کند سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس را به شهادت رسانده آیا ارزش کمک خواستن و مذاکره دارد؟ باید هرچه دشمنی و برائت داریم نسبت به آمریکا اعلام کنیم. به قول امام که فرمودند ریس جمهور آمریکا باید بداند منفورترین فرد بشر در نزد ملت ایران است./

کد خبر 1010670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha