ترويج و تبيين گفتمان مقاومت و مكتب حاج قاسم براي نسل آينده ضروري است

بازوند، در سالروز شهادت سردار سرافراز مردم و میهن و سيدالشهداي جبهه مقاومت گفت: ترويج و تبيين گفتمان مقاومت و مكتب سردار عدالت طلب و ظلم ستيز، بااخلاص، وفادار، شجاع و دلير ايران اسلامي در جامعه ضروري است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در  كرمانشاه در متن پيام «هوشنگ بازوند» آمده است:

 

«به شهید حاج قاسم سلیمانی به چشم یک فرد نگاه نکنیم؛ به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز نگاه کنیم» (رهبر معظم انقلاب)

 

شهادت بزرگمرد تاريخ مقاومت و آزادگي، سردار دلها، سرباز وطن، اسوه شجاعت و دليري «سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني» در ۱۳ دي ماه ۱۳۹۸ مردم ايران اسلامي را غمناك و اندوهناك ساخت. يكسال از عروج ناباورانه و فراق سردار ظلم ستيز، عدالت طلب و سيد الشهداي جبهه مقاومت مي گذرد و مردم قدرشناس ايران خالصانه و عاشقانه روايتگر مكتب و ادامه دهنده مسير و سيره حاج قاسم هستند.

 

ايران در رثاي سردار مردم و ميهن كه قهرماني بي بديل و انساني وارسته بود سال گذشته در تشييع پيكر محبوب­ دل آزادگان خروشيد و حضور ميليوني مردم وحدت، انسجام ملي، همدلي و قدرشناسي را به تصوير كشيد تا همگان بدانند مردم مومن و انقلابي ايران اسلامي در راه دفاع از آرمان هاي والاي انقلاب با جان و دل در ميدان حضور دارند. بلاشك ياد و خاطره سرباز بي ادعاي ولايت، مبارز عاشق و عابد عارف و تربيت يافته مكتب اسلام و امام (ره) و رشادت و جانفشاني او براي دين و ميهن تا ابد در تاريخ جهان ماندگار و زنده خواهد ماند.

 

 اين سردار شجاع، دلير و مهربان با منش والا و نگاه پدرانه و دلسوزانه در عرصه هاي مختلف براي عزت ايران اسلامي نقش آفريني مي كرد و عشق وافر اين شهيد والامقام به ملّت و مردم سبب شده بود كه به عنوان قهرمان ملي شرايط بسيار سخت و طاقت فرسا را براي سربلندي، عزت و افتخار ايران اسلامي تحمل كند. شهيد سرافزار با ايثار، فداكاري و از خودگذشتگي براي امنيت مردم و كشوردر ميدان مبارزه با امريكاي تروريست و صهيونيست جنايتكار مجاهدت خالصانه داشت و با آروزي شهادت در گام در اين مسير نهاد و خون پاک او به دست شقی‌ترین آحاد بشر بر زمین ریخت و به شهادت رسيد.

 

شهادت بزرگ حاج قاسم وحدت آفرين شد و جوانان را در ادامه اين مسير ناب ثابت قدم تركرد و امروز همه وظيفه داريم در ترويج و تبيين مفهوم مقاومت در گفتمان اسلامي، مكتب شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني و بيان ويژگي هاي شخصيتي شهيد والامقام به عنوان تربيت يافته مكتب اسلامي و قهرمان ملت ايران و امت اسلامي كه در خط مقدم جهاد و مقاومت رمز ايستادگي و وفاداري را به همگان آموخت، كوشا باشيم و همانگونه كه رهبر معظم انقلاب فرموند؛ به شهيد سليماني به چشم یک مکتب، یک راه و یک مدرسه درس‌آموز بايد نگاه کنیم.

 

بي شك منش، سلوك، روحيه شهادت طلبي، سبك زندگي اسلامي، تواضع و فروتني، اخلاص و تقوا، عشق به ولايت و قرآن، مردم داري، بصيرت، شجاعت، تدبير، آزادي خواهي، فداكاري و نوع دوستي اين مرد خستگي ناپذير و الگوي تمام عيار انقلاب بايد در جامعه ساري و جاري گردد و امروزه نيازي ضروري است زيرا بدون ترديد شهادت ايشان نشان داد كه انقلاب زنده است و وحدت، همدلي و انسجام مردم به عنوان يكي از بركات شهادت قهرمان شكست استكبار بسيار ديده شد.

 

سالروز شهادت سردار سرافزار و سلحشور اسلام را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله‌ ارواحنا فداه، محضر رهبر معظم و فرزانه انقلاب اسلامی و ملت شهیدپرور ایران اسلامی تبريك و تسليت عرض می‌نمايم و اميدوارم خداوند بزرگ ما را ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار قرار بدهد.

 

بازوند

 

استاندار كرمانشاه

 

کد خبر 1010702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha