۳۷ مددجوی کمیته امداد استان سمنان راهی خانه بخت می شوند

مسعودیان راد گفت: ۳۷ مددجوی کمیته امداد استان سمنان اکنون در انتظار همدلی خیران هستند تا به مدد آنان راهی خانه بخت شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «محسن مسعودیان راد» درجمع خبرنگاران با اشاره به اهدا  ۲۸۷ سری کمک‌هزینه خرید جهیزیه به نوعروس‌ها، هدیه ازدواج به فرزندان پسر خانوارهای تحت حمایت ، کمک‌هزینه به ازدواج مجدد و به دختران نیازمند در ده  ماه سال جاری گفت: ۳۷ مددجوی کمیته امداد استان سمنان اکنون در انتظار همدلی خیران هستند تا به مدد آنان راهی خانه بخت شوند.

 

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با تأکید براینکه علاوه بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی به نوعروسان و نیازمندان متقاضی برای تهیه جهیزیه خدمات مشاوره فردی و گروهی قبل و بعد از ازدواج ارائه می‌شود ادامه داد: کمیته امداد تلاش می‌کند با ارائه مشاوره خانواده در تحکیم بنیان و قوام زندگی مددجویان تحت حمایت این نهاد گام بردارد.

 

وی با بیان اینکه ارائه مشاوره خانواده در راستای تحکیم بنیان و قوام زندگی مددجویان تحت حمایت انجام می‌شود، بیان کرد: دختران تحت حمایت کمیته امداد در حال تحصیل در صورت ازدواج تا آخرین مقطع تحصیلی، حمایت می‌شوند همچنین زوجین در شرف ازدواج تحت حمایت در صورتی که شغلی نداشته باشند تسهیلات اشتغال‌زایی برای ایجاد کسب‌وکار و در صورت نیاز تسهیلات کارگشایی تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال دریافت می‌کنند.

 

مسعودیان راد تصریح کرد: مردم نیک‌اندیش استان سمنان با تأمین هزینه‌های ازدواج این تعداد جوان، می‌توانند زمینه ایجاد یک زندگی ساده را برایشان فراهم آورند.

کد خبر 1010737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha