آنتن‌دهی ضعیف اپراتور همراه اول در روستاهای  ماسال/ دفاتر پیشخان فعال شوند

پورحضرت با اشاره به اینکه آنتن‌دهی سیار در زمینه اپراتورهای همراه اول در روستاهای جلگه‌ای نیاز به اهتمام دارد گفت: از ۲۱ دفتر پیشخان روستایی فقط ۲ دفتر فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال، «وحید پورحضرت» صبح امروز(شنبه، 13دی) در کمیته فناوری و ارتباطات که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: ماسال شهرستانی با هدف گردشگری در سطح ملی و بین المللی است که قطعا یکی از زیر ساخت‌های مهم در حوزه توسعه گردشگری و کسب و کار ارتباطات است.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه برای دسترسی به حوزه ارتباطات نیاز به داشتن زیرساخت‌های قوی است افزود: علی‌رغم همه مشکلات مالی که در سطح کشور موجود است، مهمترین دغدغه پیش‌رو برگزاری انتخابات 1400 است این در حالی است که با توجه به شرایط کنونی کشور که درگیر بیماری کرونا هستیم به نوعی اقدامات در برخی از وزارت خانه‌های کشور در امورات و یک مسیر خاصی قرار گرفته است.

 

وی با تاکید به اینکه نیازمند به زیر ساخت در حوزه ارتباطی در سطح کشور هستیم گفت: وضعیت روستاهای شهرستان به لحاظ زیرساختی احصا و در زمینه تلفن ثابت آخرین اطلاعات واصل شده که در چند روستا بحث فقدان تلفن ثابت است.

 

پورحضرت اینترنت را از دیگر دغدغه‌های مردم این شهرستان دانست و تصریح کرد: در برخی از مناطق جلگه‌ای ماسال برای اینکه بستر مناسبی برای فضای آموزشی داشته باشیم نیاز به اینترنت باسرعت خاصی داریم.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه آنتن‌دهی سیار در زمینه اپراتورهای همراه اول در روستاهای جلگه‌ای نیاز به اهتمام دارد بیان کرد: برخی از این دکل‌ها در روستاها این شهرستان هنوز راه‌اندازی نشده که سبب گلایه‌مندی مردم شده است.

 

وی با اشاره به اینکه 21 دفتر پیشخان در روستاهای شهرستان ماسال دارای مجوز هستند که از این تعداد فقط 2 دفتر فعال هستند و در سطح شهر هم 6 دفتر فعال داریم خاطرنشان کرد: شرکت رایتل به دلیل نامعلومی جمع آوری شده و مردم نمی‌توانند از این اپراتور خدمات بگیرند.

کد خبر 1010746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha