توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی در سالگرد شهید سلیمانی به همت موسسه قرآنی بقیه الله خلیل شهر

خلیل خلیلی از توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی در سالگرد شهید سلیمانی به همت موسسه قرآنی بقیه الله خلیل شهر خبر داد و گفت: همزمان با شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ۳۵۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان خلیل شهری توزیع می شود.

«هنده خلیل خلیلی » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: پاسداشت ارزش ها و بزرگداشت آرمان های انقلاب اسلامی درسی است که از انقلاب گرفته ایم و همچنان هم پایبند به ارزش ها و مقدسات هستیم.

مدیر موسسه قرآنی بقیه الله خلیل شهر با تسلیت ایام شهادت سردار سلیمانی افزود: یک سال از شهادت مرد آسمانی سردار سلیمانی می گذرد و داغش همچنان بر دلها سنگینی می کند و در این ایام تلاش داریم تا در استمرار راهش ثابت قدم باشیم.

 

خلیل خلیلی از توزیع 350 بسته معیشتی در سالگرد شهید سلیمانی به همت موسسه قرآنی بقیه الله خلیل شهر خبر داد و گفت: همزمان با شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی 350 بسته معیشتی در بین نیازمندان خلیل شهری توزیع می شود.

وی خاطر نشان کرد: هر بسته معیشتی به ارزش هر بسته 250 هزار تومان به همت موسسه قرآنی بقیه الله خلیل شهر و با همکاری حوزه مقاومت منتظران شهادت خلیل شهر به مناسب ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی در شب شهادت این سردار عزیز دلها و دهه بصیرت در بین نیازمندان خلیل شهری توزیع می شود.

 

مدیر موسسه قرآنی بقیه الله خلیل شهر یادآور شد: سردار سلیمانی قهرمان امت اسلامی است و همه ما با الگوبرداری از سیره و روش این سردار رشید اسلام در پاسداشت ارزش ها و آرمان های انقلاب ایستاده ایم و با مقاومت و بصیرت خود، انتقام خون این شهید بزرگوار را از دشمن خواهیم گرفت.

کد خبر 1010764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha