آیت الله مصباح در صف نخست مقابله با جریان لیبرال و شبهه پراکنان بود

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با صدور پیامی تصریح کرد: همواره در صف نخست مقابله با جریان لیبرال و شبهه پراکنان و روشنفکران به اصطلاح دینی بود و توانست به دور از تکفیر و رفتارهای احساسی، با منطق عمیق اسلامی از شریعت ناب محمدی(ص) دفاع نماید.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در پی درگذشت تأثربرانگیز علامه محمدتقی مصباحی یزدی، جمعی از مسئولین کرمان در پیام های جداگانه ای این ضایعه عظمی را تسلیت گفتند.

 

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان نیز پیامی به شرح ذیل صادر کرد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم


اذا مات العالم ثلم فی الاسلام قلمه لا یسدها شیء

 


رحلت جانسوز فقیه مجاهد و فیلسوف حکیم آیت الله محمدتقی مصباح یزدی موجب تألم و تءسف قلبی اینجانب گردید. آن فقید سعید از شاگردان مبرز مرحوم علامه طباطبایی و امام راحل (ره) و از استوانه های رفیع فلسفه و حکمت و اندیشه سیاسی اسلام بود.

 

 

ایشان که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی (مد ظله العالی)، مطهری زمان لقب گرفته بود، در طول عمر با برکت خود با سخنرانی ها و تألیف ها و تربیت نیروهای ارزشمند در مؤسسه پژوهشی و آموزشی امام خمینی(ره) و طرح ولایت، همواره در صف نخست مقابله با جریان لیبرال و شبهه پراکنان و روشنفکران به اصطلاح دینی بود و توانست به دور از تکفیر و رفتارهای احساسی، با منطق عمیق اسلامی از شریعت ناب محمدی(ص) دفاع نماید. 

 

 


مرحوم آیت الله مصباح یزدی، فقیهی بصیر و ولایتمدار بود که همواره پای دفاع از ولایت و آرمان های الهی انقلاب اسلامی ایستاد و با ثبات قدم و قاطعیت در گفتار، تا آخرین نفس در این طریق سعادت ایستادگی کرد.

 


اینجانب این ضایعه بزرگ را به محضر امام زمان(عج)، مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)، مراجع عظام(دامت توفیقاتهم) و شاگردان و علاقه مندان و خانواده مکرم ایشان تسلیت و تعزیت عرض می کنم و برای آن مرحوم آرزوی حشر با اولیاء و صالحان و انبیاء و شاگردان شهیدش دارم.

 


حسن علیدادی سلیمانی

کد خبر 1010776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha