توزیع  ۸۵۰ بسته معیشتی در ایام فاطمیه به همت گروه جهادی «شهدای مسجد ارک»

حسین ارضی از توزیع بسته‌های معیشتی توسط گروه جهادی شهدای مسجد ارک به مناسبت ایام فاطمیه خبر داد و گفت: هزینه این بسته‌های از محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی در مراسم فاطمیه مسجد ارک و حسینیه لباس‌فروشان تامین شده است.

«حسین ارضی» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از توزیع ۸۵۰ بسته ارزاق به مناسبت ایام فاطمیه در میان نیازمندان خبر داد و اظهار کرد: این بسته های ارزاق که شامل (برنج ایرانی، حبوبات، روغن، رب و ماکارانی) است در میان نیازمندان منطقه محدوده بازار تهران و منطقه 16 در حال توزیع است.

 

مسئول گروه جهادی شهدای مسجد ارک بیان کرد: هزینه تامین این بسته های ارزاق که 170 میلیون تومان شده بود، توسط خیرین و مردم شرکت کننده در مراسم عزاداری فاطمیه اول در مسجد ارک و حسینیه لباس فروشان تامین شد.

 

ارضی خاطر نشان کرد: همچنین در مراسم عزاداری فاطمیه اول با مشارکت مردم 1۵۰ میلیون تومان کمک نقدی برای تهیه جهیزیه تعدادی از جوانان بی بضاعت جمع آوری شد و بخشی از کمک ها نیز به نیت صدقه اول هر ماه برای سلامتی امام زمان(عج) و ذبح مرغ و توزیع در میان نیازمندان اختصاص یافت.

 

گفتنی است، گروه جهادی شهدای مسجد ارک از سال ۹۵ به همت فعالان این مسجد و با هدایت‌های حاج منصور ارضی شکل گرفت. تلاش کرده در برهه‌های زمانی مختلف به محرومان در اقصی نقاط کشور خدمت رسانی داشته باشد و بخش اعظم فعالان آن از هیئتی‌های مسجد ارک هستند. در طول چهار سال گذشته خدمات زیادی توسط این گروه جهادی به منظور خدمت به نیازمندان انجام شده است.

کد خبر 1010831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha