برپایی مراسم سوگواری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شهرستان بروجرد

نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی به همت کانون فرهنگی هنری کمیل در شهرستان بروجرد برگزار شد.

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل امروز در حاشیه برگزاری این مراسم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لرستان، اظهار داشت: مراسم سوگواری نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با رعات پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در شهرستان بروجرد برگزار شده است.

 

 

«حسین اصالت پور» با بیان اینکه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اسوه ای ماندگار در تاریخ این مرز و بوم است، افزود: در کانون فرهنگی هنری مسجد تلاش می شود مکتب سلیمانی برای قشر جوان و نوجوان به خوبی تشریح شود.

 

وی خاطرنشان کرد: نقش این شهید والامقام در جهان و در حوزه منطقه‌ای، سیاسی و نظامی مثال‌زدنی است و آوازه رشادت‌های او در مقابله با ظلم و ستیز برای همیشه ماندگار است.

 

اصالت پور بیان کرد: سردار سلیمانی با آگاهی و شناخت عمیق آرمانهای انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب، استکبارستیزی و  مبارزه با اشرار را سرلوحه عمر با ارزش خود قرار داد.

 

وی با اشاره به اهمیت و تاثیر شناخت مکتب سردار شهید سلیمانی خاطرنشان کرد: مکتب سلیمانی دارای شاخص‌های زیادی در ابعاد  داخلی و خارجی است که استکبار ستیزی مهم‌ترین شاخصه مکتب سلیمانی است.

 

مدیرکانون فرهنگی هنری کمیل و موکب مردمی جوانان بروجرد افزود: از روز گذشته به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی غرفه های توزیع ماسک  موکب مردمی جوانان بروجرد به ایستگاه صلوانی تبدیل شده اند.

کد خبر 1010836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha