شهید سلیمانی، سرباز ولایت و مرد میدان عمل بود

آیت الله خاتمی گفت: شهید سلیمانی در دوران حیاتش مایه رحمت و برکت بود و در زمان شهادتش توطئه استکبار برای ایجاد و تغییر خاورمیانه بزرگ را خنثی کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه زنجان امروز در مراسم بزرگداشت ایام فاطمیه و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای شهید فخری زاده که در سالن بقیه الله اعظم (عج) انتظامی استان زنجان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد ، با تسلیت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران همرزمش ، افزود : پلیس در همه زمنه ها در کنار مردم حضور دارد که این نشان از مردمی بودن پلیس کشور جمهوری اسلامی ایران است .

 

آیت الله علی خاتمی با تقدیر از تک تک کارکنان خدوم نیروی انتظامی که در ماموریت های محوله خوب درخشیدند ، تصریح کرد : هیچ مقطعی از مقاطع تاریخ نیروی انتظامی به اندازه این زمان در دل مردم جا باز نکرده بود البته این موفقیت با همت شما عزیزان و لطف خداوند متعال حاصل شده است .

 

وی با اشاره به اینکه  این محبوبیت و وظیفه شناسی با دستان توانمند تک تک شما کارکنان نیروی انتظامی حاصل شده است و به دست شما نیز باقی خواهد ماند ، گفت: کارکنان نیروی انتظامی شبانه روز برای تامین نظم و امنیت مردم و جامعه تلاش می کنند که این جای تقدیر دارد .

 

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با تاکید بر اینکه خداوند به شهید سلیمانی خوب مدالی داد و یک عمر دیانت ، تقوی ، جهاد ، حضور در میدان بودن ، ولایتمداری ، عمل توام با بصیرت را به شهادت به ایشان اعطا کرد، گفت : شهید سلیمانی شهیدی که زنده است هم حیاتش مایه رحمت و برکت بود و هم شهادتش توطئه استکبار برای ایجاد و تغییر خاورمیانه بزرگ را خنثی کرد.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن برای ایجاد خاورمیانه ای بزرگ سرمایه گذاری زیادی کرده بود و گفته خودشان 7 تریلیون دلار خرج کرده اند ، تصریح کرد : ولی مالک اشتر دوران شهید سلیمانی بسیج مستضعفان جهان را احیاء و در مقابل این نقشه شوم استکبار و داعش که دست پروده خودشان بود ایستاد و تکلیفش را انجام داد و دشمن در مقابلش به ضعف خود اعتراف کرد .

 

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی یک سردار و سرباز ولایت و مرد میدان بود ، گفت : مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) قرمودند شهید سلیمانی تمام شدنی نیست و ما باید به شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس به عنوان یک نفر نگاه نکنیم بلکه یک مکتب ، مدرسه و یک درس نگاه بکنیم  .

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه افزود : برخلاف طول تاریخ در دوران دفاع مقدس با نثار بیش از 200 هزار شهید و تلاش سربازان ولایت یک وجب از خاک کشورمان به دست دشمن نیفتاد و این برگرفته از مکتب عاشورا و امام حسین (ع) است .

 

وی در پایان تصریح کرد : شهادت شهید سلیمانی و یارانش را نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم بلکه با تمام توان در مقابل استکبار ایستاده ایم و پشت سر ولی امر مسلمین حرکت می کنیم و مطمئن هستیم نصرت پرودگار و اقتدار معنوی را می بینیم .

 

گفتنی است در این مراسم از دو خانواده شهید مدافع حرم و آزاده جانباز ، مدافع سلامت و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی و دو نفر از برگزیدگان مسابقه سراسری قرآن کریم ناجا تجلیل شدند .

کد خبر 1010916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha