توزیع یک هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان شیراز در سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی

حجت الاسلام حدائق گفت: طبخ و توزیع یک هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم میان نیازمندان شیراز با همکاری سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان فارس و قرارگاه تبلیغی «عمار منصوریه»، گوشه ای از ارادت به شهیدان افتخارآمیز برای جهان اسلام است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «علیرضا حدائق»، امروز (شنبه 13 دی) در مراسم طبخ و توزیع یک هزار و 100 پرس غذای گرم در میان نیازمندان مناطق محروم شیراز گفت: یک هزار و 100 پرس غذای گرم به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و با همکاری سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان فارس و قرارگاه تبلیغی «عمار منصوریه» طبخ و میان نیازمندان در شیراز توزیع شد.

مسئول حوزه علمیه منصوریه شیراز افزود: عالی ترین جلوه شهید سپهبد سلیمانی، اخلاص است که باید الگوی تمامی مردم جامعه قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: گروه جهادی «عمار منصوریه» با همکاری سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان فارس اقدام با هدف قدردانی از تلاش های مخلصانه شهید سلیمانی به طبخ و توزیع یک هزار و 100 پرس غذای گرم میان نیازمندان شیراز اقدام کرده است.

مسئول مدرسه علمیه «منصوریه» تصریح کرد: این اقدام گوشه ای از  ارادت مبلغین قرارگاه «عمار» و بسیج طلاب فارس به شهیدان افتخارآمیزی همچون سپهبد سلیمانی برای جهان اسلام است.

کد خبر 1011020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha