دانشگاه ظرفیتی بزرگ در راستای مقابله با مفاسد اقتصادی است

پرنیان با اشاره به اهمیت پژوهش محوری در راستای مقابله با مفاسد، گفت: دانشگاه ها ظرفیتی بزرگ برای مقابله با مفاسد اقتصادی و پژوهش محوری در این حوزه هستند.

«ضرغام پرنیان» امروز(13 دی) در دیدار با مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت:  دانشگاه در مباحت کشور نقش اساسی دارد.

 

دبیرقرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان لرستان با اشاره به سخنان امام راحل مبنی بر اینکه دانشگاه مبداء تمام تحولات است، افزود: جلسه هم اندیشی امروز در راستای بهره برداری از ظرفیت دانشگاه های استان در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه این جلسه نتایج خوبی داشت، اذعان داشت: در این جلسه مقررشد که روشی را طراحی کنیم که در کنار هم در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی قدم هایی را برداریم.

 

پرنیان با بیان اینکه مسئول نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان فردی دغدغه مند، انقلابی و فساد ستیز است، افزود: وی از دغدغه و رویکردهای ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی استقبال کردند.

 

وی با بیان اینکه در این جلسه طی چند محور توافقات اولیه حاصل شده است، بیان کرد: در حوزه پژوهش و علمی دانشگاه و استفاده از ظرفیت اساتید علمی و صاحب نظران دانشگاه در راستای پژوهش هایی برای مبارزه با فساد توافق های خوبی انجام شده است.

 

پرنیان با بیان اینکه در حوزه مطالبه گری هم نقطه نظرات مشترکی ارائه شد، افزود: در قالب کرسی های آزاد اندیشی و مطالبه پرسش و پاسخ های دانشگاه این مطالبه گری دنبال می شود.

 

دبیر قرارگاه مبارزه با مفاسد اقتصادی استان لرستان ادامه داد: داتشگاه در راستای ارائه راهکارها و رویه های نوین جهت تصویب در جلوگیری از وقوع جرم و پیشگیری از مباحث فساد اقتصادی می توان بسیار موثر و راهگشا باشد.

 

وی افزود: انشاء الله در آینده هم طی جلساتی تلاش می شود تفاهم های بیشتر حاصل و به ادبیات مشترکی جهت استفاده از ظرفیت های دانشگاه در راستای مقابله با فساد و پیشگیری از وقوع فساد در سطوح دانشگاه های استان برسیم.

 

پرنیان اظهار کرد: الحمدالله آمادگی کامل را نهاد رهبری در دانشگاه داشتند و انشاء الله در فرآیندی جدید، شیوه های همکاری و انتظارات دانشگاه ارائه می شود و به امید خدا در استان لرستان ظرفیت دانشگاه پای کار مبارزه با فساد خواهد آمد.

 

کد خبر 1011036

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha