مسئولان کانون‌های مساجد شهرستان دلیجان تجلیل شدند

در مراسمی مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان دلیجان تجلیل شدند.

« حمید صادقی» ضمن تقدیر از تلاش ها و فعالیت های گسترده کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای ترویج فرهنگ دینی و اسلامی و اجرای فعالیت های فرهنگی و آموزشی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک، گفت: کانونهای مساجد سنگری در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن و پایگاهی ارزشمند برای حضور و فعالیت نسل جوان و نوجوان هستند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان بر تقویت فعالیتهای هنری و فرهنگی کانونها به ویژه در فضای مجازی تاکید کرد و افزود: دوران شیوع ویروس کرونا شرایط را برای بهره گیری از فضای مجازی فراهم و تهدید ها را به فرصت تبدیل کرد.

 

وی همچنین با اشاره به فعالیت خوب برخی کانونها در دوران کرونا به ویژه در کمک های مومنانه، گفت: اعضا و مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد در این دوران از تمام ظرفیت ها برای کمک به کادر بهداشت و درمان و آسیب دیدگان از کرونا بهره گرفتند.

 

این مقام مسئول همچنین برنامه های فرهنگی در فضای مجازی را راهکاری مناسب برای ادامه فعالیت های فرهنگی بیان کرد و اظهار کرد: تقویت فعالیت در فضای مجازی امری ضروری و تاثیر گذار است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دلیجان اضافه کرد: در حال حاضر۲۲ کانون فرهنگی هنری مسجد در دلیجان فعالیت دارند که برنامه های مختلف فرهنگی، هنری و آموزشی را با حضور اعضا برگزار می کنند.

 

کد خبر 1011046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha