تولید اثر «همرزم» در راستای معرفی ۹ شهید مدافع حرم آبادانی و خرمشهری

قلی‌گشتی از معرفی ۹ شهید والامقام مدافع حرم آبادانی و خرمشهری در اثر تولیدی «همرزم» خبر داد و گفت: این اثر در قالب موشن گرافیک به صورت روزشمار در راستای معرفی شهدای مدافع حرم این منطقه توسط دفتر حوزه هنری انقلاب اسلامی آبادان تولید شد.

«شهریار قلی گشتی» عصر امروز (شنبه ۱۳ دی) در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با اشاره به فرا رسیدن اولین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش به ویژه فرمانده دلاور جبهه مقاومت ابومهدی المهندس اظهار کرد: حضور به موقع شهدای مدافع حرم در مبارزه با تروریست‌های تکفیری، الگوی بسیاری از جوانان دهه هفتادی و هشتادی شده است.

 

مسئول دفتر حوزه هنری انقلاب اسلامی شهرستان آبادان با بیان اینکه شهدای بسیاری برای حفظ آرمان‌های انقلاب و دفاع از حرم اهل بیت (ع) جان خود را فدا کردند افزود: نیاز است این قهرمانان، بزرگان، ایثارگران، شهدا به ویژه قهرمان محور مقاومت حاج قاسم سلیمانی برای نسل‌های کنونی و آینده معرفی شوند.

 

وی تصریح کرد: جهت یادآوری این الگوهای موفق و دستگیری از آنها برای حل مشکلات فعلی و پیش روی جامعه، حوزه هنری خوزستان اقدام به تولید اثری تحت عنوان «همرزم» در قالب موشن‌ گرافیک کرد، این مجموعه در قالب روزشمار به معرفی شهدای والامقام مدافع حرم آبادان و خرمشهر با محوریت سیدالشهدای مقاومت می‌پردازد.

 

قلی‌گشتی از معرفی ۹ شهید والامقام شهرستان‌های حماسه و ایثار (خرمشهر قهرمان) و پایتخت مقاومت آبادان در حوزه مقاومت در اثر «همرزم» خبر داد و اضافه کرد: سردار شهید حاج حسین همدانی، شهیدان حمید قنادپور، سعید سیاح طاهری، جبار دریساوی، عارف کایدخورده، احمد مکیان، محمدرضا عسکری‌فرد، علی منیعات و شیخ صالح حسن‌زاده در این مجموعه معرفی شده‌اند.

 

وی یاد آور شد: امسال با همکاری موسسه فرهنگی هنری تفکرناب، حوزه بسیج شهری سیدالشهداء و بسیج دانش‌آموزی آبادان برنامه‌های مختلف دیگری در سطح شهرستان در قالب معرفی شهید حاج قاسم سلیمانی، برگزاری مسابقه پیامکی با محوریت وصیتنامه این شهید بزرگوار، مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان و  شب خاطره برگزار شد.

 

کد خبر 1011053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha