سردار سلیمانی باید  الگویی برای مدیریت انقلابی جهادی تراز انقلاب باشد

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد سردار سلیمانی را الگویی برای مدیریت انقلابی جهادی تراز انقلاب دانست و با بیان اینکه جامعه مدیریتی ما باید از این شهید الگوبرداری کنند گفت: جوانان امید و آینده انقلاب هستند که هر مسئولی را نیاز داریم باید از جوانان استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» عصر امروز (شنبه ۱۳ دی) در مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس، ضمن تسلیت ایام فاطیمه، اولین سالروز شهید سلیمانی و ارتحال آیت‌الله مصباح یزدی اظهار کرد: آیت‌الله مصباح یزدی فردی بود که از اوایل دهه ۴۰ در کنار امام خمینی (ره) در همه صحنه‌ها و عرصه‌ها حضور داشتند و به تعبیر مقام معظم رهبری او مطهری دوم و در برخی زمینه‌ها پیشتاز از علما بود؛ قرن‌ها باید بر بشریت و حوزه‌های علمیه بگذرد تا قادر باشد یک نفر مانند آیت‌الله مصباح تربیت کند.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: او عالمی خودساخته و فرهیخته بود و در قالب علوم اسلامی و روز متبحر بود و در پیام مقام معظم رهبری برای تسلیت آیت‌الله مصباح آمد خسارتی بر عالم اسلام وارد شد که رخنه‌ای در اسلام وارد می‌شود که هیچ چیز جایگزین آن نیست؛ شهید بهشتی و آیت‌الله مصباح استوانه نظام اسلامی و سرباز امام زمان (عج) و ولایت بودند.

 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود سردار سلیمانی را الگویی برای مدیریت انقلابی جهادی تراز انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: ما باید این الگو را تکثیر کنیم و در جامعه مدیریتی ما به معنای واقعی کلمه از آن الگوبرداری شود.

 

امام جمعه اهواز اضافه کرد: پنج فرآیندی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به آن پرداختند این است که به تمدن نوین اسلامی راه پیدا کنیم تا بستر و زمینه ظهور و فرج ولی عصر (عج) رقم بخورد ولی لازمه آن این است که مدیری در تراز حاج قاسم دولت اسلامی تشکیل دهد؛ به فرموده مقام معظم رهبری بروید به دنبال فردی که انقلابی، جوان، فاضل و عالم باشد منظور از جوان که به حاج قاسم ۶۱ می‌گویم بدین معنا است که شاخصه‌های یک جوان را دارد.

 

وی عنوان کرد: چه کسی حاضر است در ۲۰ ساعت در عرصه های گوناگون بدود و استراحتش در وسیله نقلیه بود؛ فردی با این شاخصه ها صاحب مکتب فاطمی، علوی، جعفری، حسنی و حسینی و در یک کلام مکتب محمدی است.

 

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه حاج قاسم هشت شاخصه دارد ابراز کرد: اولین شاخصه تلاش حداکثری در حد جان دادن، مکتب حاج قاسم تضمین کننده سلامت انقلاب، نسل جوان و اقشار گوناگون است؛ شاخصه‌های زندگی مجاهدانه سلیمانی و آیت‌الله مصباح تفاوتی با یکدیگر ندارند کسی که حاج قاسم را ساخت امثال مصباح‌ها بودند و به میدان فرستادند.

 

وی خاطر نشان کرد: دومین شاخصه تعامل با خلق و معامله با خدا و خود را خادم مردم می‌داند که این شاخصه‌ها، ویژگی‌های یک مدیر انقلابی است.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به اینکه سومین شاخصه عمل در دنیا و پاداش در آخرت است بیان کرد: جوانان امید و آینده انقلاب هستند که هر مسئولی را نیاز داریم باید از این جوانان استفاده کنیم.

 

وی تلاش با جسم و تعالی با روح شاخصه چهارم عنوان کرد و یاد آور شد: ما از خون سردار سلیمانی انتقام سخت می‌گیریم و این انتقام تنها به موشک زدن و پهبادها به چند جا منحصر نمی‌شود بلکه بیرون کردن آمریکا از منطقه انتقام سخت است و ما امت ایران اسلامی در کنار مقام معظم رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی را از زمین پاک خواهیم کرد.

 

کد خبر 1011076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha