"حاج قاسم سلیمانی" الگویی تمام عیار برای نسل جوان است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی یک قهرمان و الگو تمام عیار برای نسل جوان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اسفراین؛ "حجت الاسلام رضا تقوی" روز شنبه (۱۳ دی‌ماه ) در آیین گرامیداشت نخستین سالروز شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در اسفراین، با اشاره به ویژگی ممتاز شخصیتی سردارشهید قاسم سلیمانی گفت: شخصیت سردار سلیمانی جامعیت داشت و بهترین توصیف از شخصیت سردار سلیمانی را در سخنان رهبری می‌توان یافت.

 


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نخستین ویژگی سردارسلیمانی در کلام رهبری را شجاعت ذکر کرد و افزود: شهید سلیمانی شجاع و با تدبیر بود.
 

 

وی حمایت از ولایت و امامت در رفتار و کردار و جهاد سردار سلیمانی را از دیگر صفات مثال زدنی سردار سلیمانی ذکر کرد و افزود: تجلیل از سردار سلیمانی تجلیل از سلسله ارزش‌هاست.

 



حجت الاسلام تقوی گفت: سردار سلیمانی بسیار متشرع و انقلابی بود و در کارها اخلاص داشت و بی ریا برای خدا کار می کرد.

 



وی افزود: سردار سلیمانی با تمام وجودش در برابر داعش و دشمنان اسلام ایستادگی کرد و با جمع کردن جوانانی از افغانستان، پاکستان، عراق و لبنان، یک جبهه و یک ارتش مقابل داعش ایجاد کند و خود در خط مقدم این مبارزه بود.

 


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فرهنگ سازی ارزش‌های ایثار، شهادت، غیرت و مجاهدت باید به نسل آینده از سوی مسئولان انجام شود، گفت: اساتید دانشگاه ها و بزرگان، فرماندهان نیروی نظامی و انتظامی و بسیج که با جوانان کار می کنند برای این الگو سازی باید بسیار تلاش کنند.




حجت الاسلام تقوی بابیان اینکه دشمن گمان می کرد با شهادت سردار سلیمانی منطقه تخلیه می شود، افزود: سردار سلیمانی یک مکتب منطبق با مکتب ولایت و امامت است که اندیشه های رهبری و امام را پیاده کرده و ما وظیفه داریم از این خون ها حفاظت کرده و راه سردار شهید سلیمانی را ادامه دهیم.

 

 

 

کد خبر 1011082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha