دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا معیار اجرای برنامه‌ها در پیشوا است

فرماندار شهرستان پیشوا با تاکید بر اجرای محدودیت ها در این شهرستان گفت: دستورالعمل‌های ستاد ملی کرونا معیار اجرای برنامه‌ها در پیشوا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، طی آخرین نشست ستاد مقابله با کرونای شهرستان پیشوا با تکیه بر دستورالعمل‌های جدید، ممنوعیت برگزاری هرگونه تجمع و مراسم در مناسبت‌های پیش رو مورد تاکید قرار گرفت و به آگاهی و اطلاع حاضرین جلسه رسید.

حسین عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در این جلسه گفت: خوشبختانه با هماهنگی، همکاری، تعامل سازنده و مثبت اعضای ثابت و مدعو ستاد و قرارگاه مقابله با کرونای شهرستان، تاکنون دغدغه و نگرانی خاصی در خصوص اجرای دستورالعمل‌ها وجود نداشته و محدودیت‌ها بدون هیچ گونه تعارض، تناقض و تبعیضی در شهرستان صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: با همکاری مطلوب مردم عزیز، کسبه، اصناف و فعالیت مستمر همه ادارات، نهادها و گروه‌های جهادی و حمایتی به خصوص با اجرای «طرح شهید حاج قاسم سلیمانی» توسط همکاران شبکه بهداشت و درمان و بسیجیان تلاشگر، شاهد روند بهبودی در شهرستان و قرارگیری در شرایط زرد هستیم ولی این وضعیت پایدار نبوده و استمرار آن تداوم همکاری‌ها در رعایت دستورالعمل ها را می‌طلبد.

عباسی در خصوص مقام والای شهید سلیمانی اظهار داشت: در سالروز شهادت سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، یاد و خاطره ایشان را گرامی می‌دارم؛  این اسوه شجاعت و مجاهدت، نه تنها متعلق به ملت ایران بلکه متعلق به جهان اسلام و جامعه بشریت بوده و یاد ایشان در دل‌ها همیشه زنده و پاینده خواهد بود. آن بزرگوار عمر خود را صرف حفظ سلامت و جان مردم آزاده جهان به ویژه ملت ایران اسلامی نمود و امروز نیز همان وظیفه بر عهده تک تک ما نهاده شده است.

فرماندار پیشوا ادامه داد: سردار سلیمانی همواره قانونمندی و قانونمداری را سرلوحه امور قرار می‌داد و ما اکنون به تبعیت از ایشان و با نصب العین قرار دادن قانون، در راستای اجرای فرامین رهبری و ستاد ملی کرونا عمل می‌نماییم.

رئیس ستادکرونا شهرستان پیشوا در پایان بیان کرد: از همه عزیزان فعال و دلسوزان این عرصه تشکر نموده و بی شک آحاد مردم شریف و مسئولان فرهنگی و مذهبی شهرستان پیشوا دوشادوش مدافعان سلامت با رعایت دستورالعمل‌ها در این برهه حساس کمک می‌کنند تا از این اپیدمی با کمترین خسارت ممکن گذر نماییم.برای آگاهی بیشتر شهروندان، محدودیت‌های اعمال شده در طرح جامع مدیریت هوشمند در وضعیت سه گانه کرونا اطلاع‌رسانی می‌گردد.

کد خبر 1011091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha