گلایه همسر شهید از برخی مسئولان شهر ورامین

همسر شهید مسعود میرزایی از شهدای ۱۰ دی ورامین از مسئولان شهرستان ورامین گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور به همراه امام جمعه موقت و ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ورامین، با حضور در منزل «شهید مسعود میرزایی» از شهدای قیام خونین ۱۰ دی سال ۱۳۵۷ مردم ورامین با عیادت از همسر این شهید بزرگوار نسبت به مقام والای شهدای انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در این جلسه سراسر معنویت گفت:‌ ورامینی ها در  ۱۵خرداد پیمان بستند که مدافع اسلام، مرجعیت و ولایت باشند و این شاخصه مهم را با خون شهدای ۱۰ دی خود به اثبات رساندند و بصیرت مردم دیار ۱۵خرداد پس از پیروزی انقلاب با روحیه ولایت مداری و عاشورایی ماندن خصوصا در دفاع مقدس و فتنه سال ۸۸ حفظ شد و در راس آن هم خانواده معظم شهدا هستند که چشم و چراغ ملت و مسئولین هستند.

سرکار خانم مهوش خدام همسر «شهید مسعود میرزایی» از شهدای ۱۰ دی با تشکر از حضور قائم مقام آیت الله جنتی در بیت شهدا گفت:‌ شهدای ۱۰ دی سال ۱۳۵۷ ورامین با خون خود انقلاب اسلامی که در آستانه پیروزی بود بیمه کردند و مسئولین کشور و شهرستان باید قدردان خانواده شهدا باشند.

این همسر شهید با انتقاد از عملکرد برخی از مسئولین شهرستان ورامین در خصوص خانواده شهدا تصریح کرد: متاسفانه در شهرستان ورامین نشان و نامی از شهدای ۱۰ دی نیست.
وی اظهار داشت: به چندین فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر پیشنهاد دادم در ورودی شهر ورامین تمثال سه شهید ده دی با عنوان «پیشگامان انقلاب» نصب گردد و حتی پیشنهاد دادم با هزینه شخصی خودم این المان را نصب کنند، ولی متاسفانه تاکنون عملیاتی نشده است!

لازم به ذکر است، در پایان این دیدار توسط قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، لوح سپاس و تمثال «شهید مسعود میرزایی» به خانواده این شهید معظم اهدا شد.

کد خبر 1011102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha