حاج قاسم سلیمانی موجب هم افزایی نیروهای نظامی در منطقه شد

حجت الاسلام موسوی گفت: حاج قاسم سلیمانی موجب هم افزایی بین نیروهای نظامی و مسلح در منطقه برای مقابله با دشمن شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام «سید جانمراد موسوی» روز شنبهدر مراسم گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در محل پدافند هوایی اصفهان به شخصیت این فرمانده سپاه اشاره کرد و اظهارداشت: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی در منطقه بود که تلاش نیروهای جوان و تشکیل محور مقاومت با همکاری نیروهای نظامی منطقه موجب شکست آنان شد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی افزود: حاج قاسم سلیمانی موجب هم افزایی بین نیروهای نظامی و مسلح در منطقه برای مقابله با دشمن شد که با حضور نیروهای بسیج مردمی در منطقه و مدافعان حرم از ایران این اتفاق صورت گرفت.

 

وی ادامه داد: حضور شهید سلیمانی در منطقه و ساماندهی جبهه مقاومت راه برای پیشرفت دشمن بسته شد و داعش و نیروهای نظامی آمریکا حرکتشان متوقف شد.

 

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه باور شکست تکفیری سخت بود، خاطرنشان کرد: مقاومت و ایستادگی در برابر داعش به قدری بود که موجب شکست آن ها انجام و امنیت برقرار شد.

 

وی ترور شهید سلیمانی را ناشی از آرامش و امنیت در کشور پس از تحریم های فلج کننده و عدم تسلیم در برابر خواسته های آمریکا بیان کرد و گفت: دشمن وقتی به 2 هدف خود یعنی فروپاشی داخلی و یا تسلیم در برابر خواسته هایش را ندید دست به ترور شخصیت موثر در منطقه زد که این موضوع نیز موجب رو سیاهی برای خود او شد.

 

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی شخصیت حاج قاسم را فراملی و مورد محبت و عشق در بین مردم ایران و کشورهای مستضعف و آزادی خواه جهان معرفی کرد.

کد خبر 1011115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha