آیت الله مصباح در زمره ارادتمندان و معتمدین امام و رهبری  بود

روشنفکر ضمن تسلیت ارتحال آیت الله مصباح یزدی، گفت: ایشان از شاگردان ممتاز امام خمینی (ره) بودند و همواره در زمره ارادتمندان و معتمدین امام و رهبری عزیز قرار داشتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «مهدی روشنفکر» نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی طی پیامی درگذشت آیت الله شیخ محمد تقی مصباح یزدی را تسلیت گفت.

متن کامل پیام مهدی روشنفکر به شرح ذیل است:

«بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ»
«إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ»

رحلت عالم ربانی و فقیه پارسا، آیت‌الله شیخ محمّدتقی مصباح یزدی، مایه تاسف و تألم گردید.

ایشان از شاگردان ممتاز امام خمینی (ره) بودند و همواره در زمره ارادتمندان و معتمدین امام و رهبری عزیز قرار داشتند.

آن عالم گرانقدر در طول حیات خود، در کنار فعالیت‌های گسترده سیاسی، به نشر معارف اسلامی و ترویج ارزش‌های دینی پرداختند که ماحصل آن در تالیفات بسیاری به یادگار مانده است.

این مجاهد پارسا همواره در ترویج اسلام ناب محمدی اهتمام داشتند و در این راه از هیچ کوششی دریغ نکردند و به همین دلیل است که اثرگذاری آن فیلسوف متفکر در ارتقاء دروس حوزوی و تالیفات اسلامی هرگز از یاد نخواهد رفت و اغراق نیست که اگر او را در زمره اندیشمندان تراز اول تشیع قرار دهیم.

اینجانب ضایعه درگذشت آن فیلسوف گرانقدر جهان اسلام را به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه‌های علمیه و روحانیت گرانقدر، شاگردان، دوستداران و به ویژه بیت گرانقدر ایشان تسلیت عرض می‌کنم و صبر و شکیبایی بازماندگان و رحمت و مغفرت الهی را برای آن عالم ربانی مسألت می‌نمایم.

کد خبر 1011116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha