مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در کشور یمن

یمنی ها به پاس قدردانی از فداکاری های سردار سلیمانی در مقابله با آمریکا ، اسرائیل و عاملان آنها در منطقه ، مراسمی را به مناسبت بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، یمنی ها به پاس قدردانی از فداکاری های سردار سلیمانی در مقابله با آمریکا ، اسرائیل و عاملان آنها در منطقه ، مراسمی را به مناسبت بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس برگزار کردند.

 

در این مراسم سفیر ایران و نمایندگان جنبش های مقاومت یمن نیز حضور داشتند.

 

یمنی ها طی این مراسم بیانیه ای صادر کردند و در این بیانیه اعلام کردند که همچنان در برابر متجاوزان آمریکایی سعودی مقاومت خواهند کرد و با تاسی از سردار سلیمانی در برابر استکتبار خواهند ایستاد.

 

در این بیانیه آورده شده است: سردار سلیمانی نماد مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی و پروژه های آن بود. وی نقش زیادی در حمایت از جنبشهای مقاومت فلسطین داشت و در نبردهای خود با داعش در عراق در کنار نیروهای بسیج مردمی عراق ایستاد.

 

یمنی ها تصمیم خود را برای ادامه میراث قاسم سلیمانی در برابر سالها تجاوز به ملت فقیر توسط عربستان سعودی و برخی از متحدان منطقه ای و پشتیبانان غربی اعلام کردند.

کد خبر 1011182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha