مراسم عزاداری کانون خواهران «زهرای اطهر» دهکویه برای سردار سلیمانی

اخوت گفت: با حضور خواهران کانون «زهرای اطهر» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مراسم یکمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حسینیه دهکویه برگزار شد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: به مناسبت یکمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سردار حاج قاسم سلیمانی، مراسم سالگرد این شهید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی با حضور خواهران اعضای کانون زهرای اطهر در حسینیه دهکویه برگزار شد.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس افزود: مراسم یکمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با توجه به بیماری منحوس کرونا با برگزاری محدودی از خواهران همراه بود و این مراسم با عزاداری و سوگواری همراه با قرائت سوره «یس»، زیارت حضرت فاطمه و حدیث کسا برای شادی روح سردار شهید سلیمانی توسط خواهران این کانون فرهنگی هنری اجرا شد.

 

وی ادامه داد: به همین مناسبت مراسم دیگری نیز در منزل مدیر کانون خانم زهرا اصیل برگزار شد و خواهران، زیارت عاشورا و سوره «یس» را قرائت و برای سردار سلیمانی روضه و مرثیه‌خوانی کردند.

 

اخوت اذعان کرد: یاد و خاطره شهدا و زنده نگه‌داشتن این یاد و خاطره‌ها کمتر از شهادت در راه خدا نیست و دشمن باید بداند که پاسخ کوبنده‌ای در انتظار آمران و عاملان شهادت سردار سلیمانی است.

 

مدیر ستاد کانون‌های مساجد جنوب فارس با بیان اینکه دشمن خیال می‌کند با کشتن سردار سلیمانی و مهندس فخری‌زاده‌ها ملت مقاوم ایران دچار سستی می‌شود، عنوان کرد: به تعبیر امام راحل که فرمودند «بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود»، دشمن باید بداند با کشتن سردار سلیمانی مردم بیدارتر شده‌اند.

کد خبر 1011220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha