روایتگری و برپایی ایستگاه نقاشی در سالروز شهادت سردار سلیمانی در کانون «امام صادق (ع)»

صادقی گفت: ویژه برنامه سالروز شهادت «سردار حاج قاسم سلیمانی» با برگزاری برنامه های متنوع از جمله برپایی ایستگاه نقاشی، روایتگری، پخش کلیپ و... به همت کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع) برگزار شد.

«محمد جواد صادقی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با تسلیت نخستین سالروز شهادت «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» به برنامه های کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در راستای این مناسبت اشاره کرد و گفت: در این زمینه و به همت بچه های مسجد آماده سازی مکان برگزاری مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت «حاج قاسم سلیمانی» و «ابومهدی المهندس» در محیط باز کنار مسجد انجام شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» افزود: آیین بزرگداشت سردار دلها «شهید قاسم سلیمانی» از سوی این کانون فرهنگی و هنری و همکاری بسیجیان پایگاه مقاومت، از ساعت 15 روز شنبه 13 دی ماه مصادف با سالروز شهادت سردار دلها برگزار شد.

 

 وی به برنامه های این کانون فرهنگی و هنری در راستای بزرگداشت یاد و خاطره سردار «شهید حاج قاسم سلیمانی» اشاره کرد و اظهار داشت: پخش کلیپ و نماهنگ های مختلف با موضوع سردار دلها از جمله برنامه هایی بود که به همت بچه های مسجد انجام شد.

 

صادقی به دیگر برنامه های انجام شده در این کانون فرهنگی و هنری اشاره کرد و گفت: روایتگری توسط راوی دفاع مقدس نیز دیگر برنامه ای بود که به بهانه نخستین سالروز شهادت «شهید قاسم سلیمانی» برگزار شد.

 

وی همچنین به برگزاری برنامه هایی ویژه کودکان و نوجوانان نیز اشاره کرد و ادامه داد: در این زمینه با برپایی ایستگاه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان به اجرای برنامه اقدام شد که در این زمینه با استقبال کودکان مواجه بودیم.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در پایان به دیگر فعالیت های انجام شده به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها اشاره کرد و اظهار داشت: از جمله این برنامه که به همت بچه های مسجد انجام شد، اجرای دکلمه با موضوع شهید سلیمانی و همچنین پذیرایی از حاضران بود که همزمان با سالروز شهادت سردار دلها برگزار شد.

 

به گزارش شبستان، ویژه برنامه های بزرگداشت سالروز شهادت «سردار شهید قاسم سلیمانی» در کانون فرهنگی و هنری «امام صادق (ع)» در قالب رواق «همدلی» در طرح ملی «ایران قوی» به اجرا در آمده است.

 

کد خبر 1011225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha