دیدار تیم کریکت پاکستان با خانواده قربانیان حمله به مساجد «کریستچرچ»

مسئولان و بازیکنان تیم کریکت پاکستان که به نیوزیلند رفته اند یک بعدازظهر را در کنار خانواده های قربانیان حمله به مسجد النور کریستچرچ گذراندند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « gulftoday»،مسئولان و بازیکنان تیم کریکت پاکستان که به نیوزیلند رفته اند یک بعدازظهر را در کنار خانواده های قربانیان حمله به مسجد النور  کریستچرچ گذراندند.

 

بازیکنان تیم کریکت پاکستان به سرمربیگری «مصباح الحق» با خانواده های قربانیان حمله به مسجد النور دیدار کرده و برای آنها دعا کردند.

 

بازیکنان تیم کریکت پاکستان در نیوزیلند حضور پیدا کردند تا در مسابقات تدارکاتی شرکت کنند.

 

قرار است این تیم امروز (یکشنبه 14 آبان) دومین مسابقه خود را مقابل نیوزیلند در کریستچرچ برگزار کند.

 

بازیکنان در ویدئویی که توسط شورای کریکت پاکستان  به اشتراک گذاشته شده است با اعضای خانواده قربانیان حمله به مسجد النور در زمین کریکت مشغول صحبت هستند و به آنها هدیه می دهند.

 

«یونس خان» مربی تیم کریکت پاکستان به خانواده های قربانیان گفت: می دانم که ما از وضعیتی که شما گذرانده اید عبور نکردیم ، اما دردی را که احساس می کنید درک می کنیم و در غم و اندوه شما شریک هستیم.

 

خانواده های قربانیان حمله به مسجد النور کریستچرچ گرفتند از اقدام انسان دوستانه و صمیمانه تیم کریکت پاکستان قدردانی کردند.

 

در مارس 2019 در حمله «برنتون تارانت» 28 ساله از جناح راست افراطی به دو مسجد در کریستچرچ بیش از 50 نمازگزار جان خود را از دست دادند.

 

کد خبر 1011243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha