۲۹۰ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد گیلان آزاد شدند

یزدانی با بیان اینکه امسال تا کنون ۲۹۰ نفر زندانی جرائم غیر عمد با بدهکاری ۴۰۰ میلیارد تومان آزاد شده اند گفت: از مبلغ فوق ۵۴ درصد گذشت گرفته ایم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا، «علیرضا یزدانی» امروز( یکشنبه، 14دی) در جلسه شورای اداری شهرستان صومعه سرا اظهارکرد: نجات انسان ها و ضمانت افراد زندانی از اهداف ستاد دیه است.

 

رییس ستاد دیه گیلان با بیان اینکه این ستاد برای پنج گروه در زمینه مهریه، نفقه، جرایم بدهکاری مالی، تصادفات رانندگی و جرایم قتل‌های شبه عمد فعالیت می‌کند افزود: زندانیان جرایم غیر عمد چهار شهرستان فومن، صومعه‌سرا، ماسال و رضوانشهر در زندان ضیابر نگهداری می‌شوند.

 

وی با اشاره اینکه ستاد دیه گیلان با جرایم عمد هیچ رابطه ای ندارد گفت: کار ستاد دیه فقط آزادسازی جرایم غیرعمد با همکاری نیکوکاران و خیرین است.

 

یزدانی با اشاره به اینکه سال گذشته 411 زندانی جرایم غیر عمد که 175 میلیارد تومان بدهکاری داشتند، توسط این ستاد آزاد شدند تصریح کرد: یکی از زیبایی‌های ستاد دیه اخذ گذشت است که در این زمینه از مبلغ فوق 36 درصد گذشت گرفتیم و مابقی را پرداخت کردیم. 

 

رییس ستاد دیه گیلان با اشاره به اینکه در این راستا استان گیلان به عنوان سه استان برتر کشور شناخته شد خاطرنشان کرد: امسال هم تا کنون 290 نفر زندانی جرایم غیر عمد با بدهکاری 400 میلیارد تومان آزاد شده اند.

 

وی با بیان اینکه امسال از مبلغ فوق 54 درصد گذشت گرفته‌ایم اظهار کرد: زندان ضیابر در سال جاری 41 نفر را با بدهکاری 40 میلیارد و 700 میلیون تومان بدهکاری که بیش از 67 درصد گذشت داشته است آزاد کرده ایم.

 

یزدانی خاطرنشان کرد: اکنون 91 نفر زندانی در کل زندان ضیابر داریم که از این تعداد 36 نفر  صومعه سرایی هستند و انتظار می رود تا عید با کمک مردم و مسولان زمینه آزادی این افراد فراهم شود.

کد خبر 1011246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha