هنرمندان در راستای معرفی  بیشتر سردار سلیمانی به آیندگان با ابزار هنر تلاش کنند

احسانی گفت: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه ، در راستای معرفی سردار سلیمانی و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی به نسل های آینده، تمام ابزارها را به کار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان همدان، عصر شعر و خاطره «مرد میدان» در اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری بسیج هنرمندان، سپاه ناحیه همدان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

 

«احمدرضا احسانی» در این مراسم با تاکید بر اینکه شخصیت سردار شخصیتی برجسته است که به عنوان قهرمان ملی و مذهبی شناخته می شود، افزود: ایشان افتخار بزرگی برای جهان اسلام هستند.

 

وی  با بیان اینکه سردار همواره در مسیر حق گام برمی داشت، افزود: سانسور های رسانه جهان غرب و خشم استکبار جهانی از محبوبیت سردار دل ها نشان دهنده همین امر است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان تصریح کرد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه در کنار مسئولان نظام، وظیفه دارند ضمن تبیین راه ایشان، در راستای معرفی سردار سلیمانی و آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی به نسل های آینده، تمام ابزارها را به کار بگیرند.

 

«علی بقایی» هم در این مراسم با تاکید بر اینکه محور مقاومت و جهان اسلام مدیون لحظه لحظه ایثارگری‌های شهید سردار سلیمانی است، گفت: از شام تا عراق، از بحرین تا پاکستان، از پاکستان تا هندوستان و آذربایجان و نقاط مختلف دنیا مکتب سردار شناخته شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان نیز، با بیان اینکه مکتب سردار سلیمانی از مکتب امام حسین (ع) الگو گرفته است، تاکید کرد: سردار بعد از یک اربعین جهاد با رسیدن به شهادت مزد خود را گرفت.

 

وی با تاکید بر اینکه شهید سلیمانی برای مسیر خود مکتب مشخصی تعریف کرده بود، گفت: این مکتب شناخته شده هیچ گاه تعطیل نشد و با همین مکتب در بیش از دو دهه فعالیت در سپاه قدس، محور مقاومت توسعه یافت.

کد خبر 1011261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha