حاج قاسم عاشقانه و بی ریا در راه خدا جهاد کرد

حجت الاسلام برقراری گفت: هر کسی برای خدا کار کند مظهر عظمت ، قدرت و شوکت خدا می‌شود و حاج قاسم مظهر این عظمت بود.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر  «حجت الاسلام محمد باقر برقراری» صبح امروز (۱۴ دی)  در مراسمی سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در جمع پاسداران سپاه ناحیه  ملایر گفت: حاج قاسم یک عمر در راه خدا جهاد خالصانه ، بی ریا و عاشقانه  در دفاع از اسلام و انقلاب و حرم آل الله داشت.

امام جمعه شهر ملایر با بیان اینکه داعش آمده بود که بماند اما با  لشگر فاطمیون و زینبیون و تربیت یافتگان مکتب حضرت زهرا(س) و زینب کبری(س) مواجه و نقشه آنها بر آب شد،  افزود: حاج قاسم  و یارانش در مقابل آنها با توسل بر پیامبر و آل پیامبر خالصانه ایستادند و جنگیدند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری از اخلاص حاج قاسم  به عظمت یاد می‌ کند گفت: حاج قاسم  خودش می‌گوید باید به آن  به حدی از رشد برسیم که برای دیده شدن کار نکنیم چون آنکه باید ببیند می بیند.

 وی اضافه کرد: ایشان برای دیده شدن کار نمی کرد و هر کسی برای خدا کار کند  مظهر عظمت ، قدرت و شوکت خدا  می‌شود و حاج قاسم مظهر این عظمت بود.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه ایشان در دل دشمن رعبی  و وحشتی انداخته بود و در کنار رعب و وحشت یک ابهتی داشت افزود: یکی از ژنرال های آمریکایی می‌گوید حاج قاسم سلیمانی دشمن ماست اما آرزو دارم که حاج قاسم را زیارت کنم.

وی با اشاره به فرمایش حضرت علی(ع) که می‌فرماید (کسی که از خدا بترسد خدا همه را از او می‌ترساند و کسی که از خدا نترسد خدا او را از همه چیز می‌ترساند)  تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی خدا ترس بود و دشمن را با این همه  قدرت در حد دو گلوله می‌دید و از مرگ هراسی نداشت و حقیقتا شاگرد مکتب امیر مومنان علی(ع) بود.

حجت الاسلام برقراری  با بیان اینکه بدون یاد خدا نمی توان در مقابل دشمنان خدا ایستاد تصریح کرد: هر کس عقب نشینی کرد و یاد خدا را فراموش کرد ایستادگی نمی کند.

 وی با بیان اینکه  اگر تنها در راه خدا باشی و استقامت داشته باشی خداوند کافی است و نباید حزن و اندوه داشت  چرا که وعده خدا پیروزی است گفت: واژه صبر  بارها در قرآن به آمده است و اگر مردم یک بار مقاومت کنند مسئولان باید چهار  برابر مقاومت کنند.

وی با بیان اینکه راه نجات مقاومت است ،گفت: محور مقاومت به یاری خدا و با مدیریت و درایت مردی چون حاج قاسم خاورمیانه مقاومت در منطقه شکل گرفت و راهش را ادامه می‌دهد.

وی با اشاره به جنایات داعش در عراق و سوریه گفت:  اگر حاج قاسم و محور مقاومت نبود این جنایات ادامه داشت  و آنها نمی‌گذاشتند شیعه باقی بماند و خاورمیانه مقاومت همه توطئه‌های دشمن را روز به روز خنثی می‌کند.

کد خبر 1011291

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha