خلق آثار ارزشی توسط هنرمندان انقلابی، مهمترین وظیفه هنرمندان در قبال نظام است

شعبانی گفت: خلق آثار ارزشی مهمترین وظیفه هنرمندان انقلابی در قبال نظام است و در برهه های مختلف انقلاب و در مناسبت های مختلف باید از این آثار استفاده شود.

«مجید رضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا، در راستای نصب تمثال سردار سلیمانی بر ساختمان های بلند نکا اظهار کرد: این کار، یک کار فرهنگی است که به همت هنرمندان بسیجی اجرایی شده است و مهمترین هدف ما نهادینه کردن ارزش های انقلاب و بزرگداشت نام و یاد سردار سلیمانی بوده است.

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: هنرمندان نقش اثرگذاری در دوره های مختلف انقلاب و جنگ هشت ساله و بعد از آن داشتند و اکنون هم در گام دوم انقلاب انتظار داریم انقلابی تر از گذشته وارد میدان شوند و آثار ارزشی خلق کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ما با ویژگی‌ها و حضور اقشار مختلف در طول این انقلاب به این بالندگی رسیده است و نمی توان از این ارزش ها دست کشید و این ارزش ها را نادیده گرفت و هنرمندان هم به سهم خود در انقلاب با نقش آفرینی در قالب هنر انقلابی نقش آفرینی کردند.

شعبانی گفت: هنرمندان با هنر، موسیقی، قلم و تولید اثری که انجام می دهند می توانند در پاسداشت ارزش های انقلاب و نظام نقش آفرینی کنند و ما نیازمند چنین افراد پا به کار برای انقلاب هستم.

 

به گفته فرمانده سپاه ناحیه نکا در طول دهه بصیرت برنامه های مختلفی در نکا تدارک دیده شده است که به همت بسیجیان و اقشار مختلف مردمی اجرایی می شود.

وی با اشاره به برنامه های مختص سردار سلیمانی در سالگرد شهادت این پاسدار رشید و دلاور اسلام یادآور شد: در دهه بصیرت و اولین سالگرد شهادت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، نامگذاری اماکن به نام سردار، رونمایی از کتاب، جشنواره ملی دل گپ با موضوع دلگویه های 15 ثانیه ای برای سردار سلیمانی و نصب تمثال سردار سلیمانی بر ساختمان های بلند شهر نکا از جمله این برنامه های اولویت دار ما برای سردار در کنار نشست های بصیرتی در فضای مجازی بوده است.

کد خبر 1011305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha