دنیا در آینده از جوان ایرانی در پیشرفت‌های نظامی و علمی بیشتر خواهد شنید

فرمانده بسیج کارگران، کارخانجات و اصناف استان تهران گفت: با پیشرفت های نظامی، علمی و هسته ای در آینده، دنیا از جوان ایرانی بیشتر خواهد شنید

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، پیش از ظهر امروز و همزمان با ششمین روز از دهه بصیرت، مراسم دهه بصیرت در شهرک صنعتی خیرآباد با حضور امام جمعه موقت ورامین ، فرمانده بسیج کارگران و کارخانجات استان تهران ، سردار جعفری از همرزمان سردار سلیمانی، فرمانده بسیج کارگری شهرستان ورامین و کارگران خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی در کارخانه شیرآلات ریابی برگزار شد.

سرهنگ مهدی علمدار فرمانده بسیج کارگران، کارخانجات و اصناف استان تهران در این مراسم گفت: ابعاد شخصیتی شهید سلیمانی همین بس که در زمان حیاتش حاضر نبود از ایشان فیلمی پخش شود و فقط دوست داشت در پنهان کار خود را انجام دهد که بعد از شهادت همگان تازه به این حماسه های شهید سلیمانی وی بردند.

وی به ایام الله دهه بصیرت اشاره کرد و تصریح کرد:در دهه بصیرت چندین رخداد بزرگ شکل گرفته است و شاخص آن یوم الله نه دی است که آبی بر آتش فتنه گران بود در حالیکه سالها برنامه ریزی برای آن شده بود.

علمداربصیرت داشتن را شاخصه مردم انقلابی ما دانست و اظهار داشت: ایام فاطمیه و دهه بصیرت برای حق جویان با تفکر و مطالعه باشد تا بدانند بی بصیرتی خواص چه ضرباتی بر ملتها خصوصا صدر اسلام وارد کرد آیندگان ما را مثل صدر اسلام قضاوت خواهند کرد، خواص صدر اسلام به تکلیف خود عمل نکردند و عدم حضور بموقع مردم در حق خواهی باعث ضربات جبران ناپذیری به اسلام شد، اما درفتنه سال ۸۸ و فتنه های بعد از آن، حضور بموقع مردم فتنه را خاموش کرد و این بصیرت و تکلیف شناختن است.

 

فرمانده بسیج کارگران، کارخانجات و اصناف استان تهران شهادت سردار سلیمانی را نشانه عجز و ترس آمریکایی ها از سردار بزرگ ایرانی دانست و در این خصوص بیان کرد: شهادت سردار سلیمانی هیمنه آمریکا را در هم کوبید و الان هم آمریکایی ها به خاطر ترس و شناختشان از توان نظامی ایران مرتب پیام می فرستند که اگر حمله کنید ما فقط دفاع میکنیم و ما باید به این افتخار کنیم که کشوری که همه دنیا از رویارویی با آن ناتوان و ترس دارند با ما با زبان دفاعی با ما صحبت می کنند.

وی گفت: با شهادت شهید فخری زاده ها ما پیشرفتمان بیشتر خواهد شد و دشمنان بدانند الگوی جوان ایرانی سلبریتی های مزدور و بی تفاوت نیستند بلکه دانشمندان هسته ای و قهرمانان شهید مانند سردار سلیمانی و شهید فخری زاده در آینده فکری آنها جای دارند و مطمئنا با پیشرفت های نظامی، علمی و هسته ای در آینده از جوان ایرانی در دنیا بیشتر خواهیم شنید.

سرهنگ علمدار در پایان با تاکید بر ماندگار بودن راه شهدا افزود: همه رفتنی هستند اما شهدا ماندگاری دارند بعضی ها هم مثل شهید سلیمانی با شهادت خود تازه کار و راه را برای مردم و مسئولین باز می کنند تا انشاالله با پیروزی بر کفر و تکیه بر توان داخل راه این شهدا را با پیروزی نهایی به سرانجام رسانیم.

لازم به ذکر است سردار جعفری از همرزمان شهید سلمیانی در این مراسم با ذکر خاطرات شنیدنی از فتوحات جبهه مقاومت و در راس آن  شهید سلیمانی در عراق و سوریه یاد و خاطره این شهید و شهدای مدافع حرم را زنده کرد.

کد خبر 1011389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha