صدور کشاورز کارت برای کشاورزان استان یزد

سجادی پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد از صدور کشاورز کارت برای کشاورزان استان یزد خبر داد و گفت: کشاورزان با کشاورز کارت می‌توانند نهاده‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سید جمال سجادی پور در سفر به شهرستان بهاباد در جمع خبرنگاران، یکی از راه‌های رونق روستاها و توسعه اقتصادی و تأمین معیشت کشاورزان را توسعه دام‌های سبک ‌پر تولید عنوان کرد و اظهار داشت: این مهم یکی از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان یزد می‌باشد که در سطح استان در حال اجراست.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان یزد با بیان اینکه ۵ میلیارد و سیصد میلیون ریال اعتبار برای تأمین بخشی از نهاده‌های دامی برای کشاورزان شهرستان بهاباد اختصاص‌یافته، افزود: درصدد هستیم تا با صدور کشاورز کارت برای کشاورزان عزیز، دغدغه آن‌ها برای دریافت نهاده‌های موردنیازشان را مرتفع سازیم.

وی اجرای طرح‌های آبیاری زیرسطحی و تحت‌فشار را از برنامه‌های مهم این سازمان دانست و گفت: با توجه به وضعیت خشکسالی های اخیر و به منظور افرایش راندمان آبیاری و بهره‌وری، می‌طلبد کشاورزان توجه بیشتری به اجرای سیستم‌های آبیاری نوین داشته باشند.

سجادی پور بهاباد را یکی از شهرستان‌های کمتر توسعه یافته در استان اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان بهاباد در اولویت این سازمان قرار دارد.

کد خبر 1011412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha