برگزاری مراسم ویژه شهادت سپهبد سلیمانی توسط کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز

رضازاده گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با هدف گرامیداشت شهید سلیمانی، مراسمی با حفظ فاصله گذاری اجتماعی ویژه شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت الاسلام «علوی نژاد» برگزار کرد.

«سیده مریم الشریعه رضازاده»، با تسلیت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سپهبد سلیمانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: شهادت هنر مردان خداست و شهید سپهبد سلیمانی نیز یکی از مردان خدا بود که بالاترین جایگاه را برای دیدار خداوند متعال انتخاب کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با هدف گرامیداشت این شهید والا مقام، ظهر روز شنبه  13 دی مراسمی با حفظ فاصله گذاری اجتماعی ویژه شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت الاسلام «علوی نژاد» برگزار کرد.

 مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز با اشاره به سخنان حجت الاسلام «علوی نژاد» در این مراسم اضافه کرد: رمز عظمت و بزرگی و جاودانگی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اخلاص وی بود و در دفاع خود از مظلوم را محدود به این آب ‌و خاک نکرده بود.

وی با اشاره به وصیت شهید سلیمانی بیان کرد: این شهید والا مقام وصیت کرده بود که بر روی سنگ‌ مزارش با ‌عنوان «سرباز اسلام» از وی یاد کنند و نامی از سردار نیاورند که نشان از تواضع و فروتنی حاج قاسم بود و باید الگوی ما در جامعه قرار بگیرد.

رضازاده با اشاره به شهادت امام حسین (ع) گفت: جریان اموی فکر می کرد با شهادت امام حسین (ع) همه وقایع در کربلا دفن و فراموش می شوند، غافل از اینکه چراغی را که ایزد بر افروزد هرگز خاموش نخواهد شد و اکنون نیز نام شهید سلیمانی تاثیر گذارتر از سردار سلیمانی در جهان شده است.

وی با اشاره به اینکه این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد، اعلام کرد: کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز از یک هفته قبل از سالگرد شهادت سردار دلها به پخش روزانه نوار حماسی خاص سردار قبل از اقامه نماز در مسجد و توزیع پوستر شهید سلیمانی، ویژه نصب در مغازه های بازار «وکیل» اقدام کرده بود که بانی پوسترهای رایگان برای تمامی هیئات و مساجد، شورای هیئت های مذهبی فارس بود.

کد خبر 1011421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha