برنامه ریزی در جهت خدمت رسانی به ایثارگران برپایه تنوع، نوآوری و خلاقیت است

رستمیان از برنامه ریزی های صورت گرفته به منظور گرامیداشت دهه فجر خبر داد و گفت: تنوع، نوآوری و خلاقیت از جمله اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان خدمت رسانی به ایثارگران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سلیمان رستمیان» طی نشستی با محوریت ویژه برنامه های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز یکشنبه 14 دی برگزار شد گفت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی شاخص ترین الگو برای خدمتگزاران به مردم است.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: اخلاص در عمل و باور به جایگاه شهداء و ایثارگران یکی از شاخص های شهید حاج قاسم سلیمانی است که امروز این مطلب می تواند زمینه راهبردی و منش رفتاری در میان خدمتگذاران به این عزیزان تلقی شود.

 

به گفته رستمیان، تواضع، ولایت مداری، اخلاص، ایمان و بسیاری از صفات برجسته روحی و اخلاقی از جمله خصوصیات شهید حاج قاسم سلیمانی بود که امروز این عناصر مانند الگویی شاخص برای خدمتگذاری به مردم است که ولی نعمت مسئولان هستند.

 

وی با ضروری خواندن خدمت رسانی به ایثارگران بیان کرد: خدمت رسانی به ایثارگران و خانواده های این عزیزان از جمله مسائل محوری است که خیر و برکات فراوانی دارد و هر یک از نیروهای خدمتگذار در این مسیر خود را ملزم می دانند.

 

مشاور امور ایثارگران استانداری البرز در بخش دیگر سخنان خود از برنامه ریزی در خصوص ویژه برنامه های دهه فجر خبر داد و اظهار کرد: دهه فجر فرصت بیان و تبین ارزش های انقلاب است که به واسطه جانفشانی خون هزاران شهید ریخته شده است.

 

رستمیان ادامه داد: شرایط کرونا ایجاب می کند که با در نظر گرفتن قوانین و مقررات بهداشتی در زمینه گرامیداشت دهه فجر فعالیت های ویژه ای صورت گیرد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: تنوع، نوآوری و خلاقیت در جهت خدمت رسانی به ایثارگران از جمله اهداف اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در جریان برنامه های سال آتی است.

 

 

کد خبر 1011426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha