راه برون‌رفت از مشکلات جامعه و کشور مقاومت است

حجت‌الاسلام نبی‌زاده راه برون‌رفت از مشکلات جامعه و کشور را مقاومت دانست و گفت: با مقاومت به درجه‌ای خواهیم رسید که روی پای خود بایستیم و با دنیا، رودررو گفت‌وگو کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام محمدمهدی نبی‌زاده» امروز (یکشنبه 14 دی) در ویژه‌برنامه سالروز گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی، به تکریم مقام والا و شخصیت پر فضیلت حضرت زهرا(س) پرداخت و اظهار کرد: هر شخصیتی یک ویژگی محوری دارد که به وسیله آن می‌توان تمام اعمال آن شخص را تفسیر کرد و مجاهدت و مقاومت کلید شخصیت حضرت زهرا (س) است.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به زوایای ارزشمند شخصیت حضرت زهرا (س) افزود: این بانوی بزرگ اسلام، چه در زمان تجرد که غمخوار و سنگ صبور پیامبر(ص) بود، چه در زمان تأهل که امیرالمؤمنین (ع) در رکاب رسول الله (ص) دارای وظایف خطیر و بسیار حساسی بودند و چه در موضوع تربیت فرزند تمام توان خود را به کار می‌گیرد و مجاهدت می‌کند و در امر تربیت فرزند، نمونه و الگوی کاملی از مجاهدت و مقاومت است.

 

وی به رشادت‌ها و مبارزات خستگی‌ناپذیر شهید سلیمانی اشاره کرد و ادامه داد: کسانی مانند سردار سلیمانی به دلیل مقاومت و مجاهدتی که در راه رسیدن به هدف معنوی و متعالی خود دارند، در مکتب حضرت زهرا (س) تعریف می‌شوند.

 

حجت‌الاسلام نبی‌زاده تصریح کرد: راه برون‌رفت از مشکلات جامعه و کشور، مقاومت است و دیگر هیچ؛ ما با مقاومت به درجه‌ای خواهیم رسید که روی پای خود بایستیم و با دنیا، رودررو گفت‌وگو کنیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن ابراز تأثر از درگذشت آیت الله مصباح یزدی عنوان کرد: علامه مصباح یزدی هم در ردیف مراجع عالیقدربود و هم در دوره‌های مختلف پای کار انقلاب و پشتیبان رهبری ایستاد تا آنجا که در پی درگذشت ایشان، مقام معظم رهبری خود را میزبان و سوگوار عزای این عالم مجاهد دانستند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان با بیان اینکه امثال آیت الله مصباح برای ما الگو هستند اذعان کرد: در اتاق فکر آمریکای جنایتکار، دشمن اصلی آنها رد ایران، آیت الله مصباح معرفی شده بود ئ از ایشان به عنوان تنها کسی که دموکراسی غربی را رد ایران به زمین می‌زند یاد می‌کردند.

 

وی در پایان یاد آور شد: مادامی که امام (ره) و امت بصیرت داشته باشند و امت انقلابی، جهادی، مقاومت و جوان داشته باشیم قطعا پیروز می‌شویم.

 

کد خبر 1011430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha